Rond de wereld in een Porsche 928

Home Forum Porsche Talk Rond de wereld in een Porsche 928

• Maker
    Discussie

• ASI

Hebben jullie van dit project al gehoord/gelezen?
      Ze zijn blijkbaar niet aan hun proefstuk toe.
      In 2011 was het Parijs-Calcuta, nu is gewoon de wereld rond!
      Het volledige verhaal hier .
      Is wel in het Frans…
      Nu zaterdag vertrekken ze van aan de Eifeltoren en trekken door ons Belgen land en dan onze noorderburen.
      Dus wanneer jullie nu zaterdag een 928 met een 5de wiel op het dak voorbij zien snorren, niet denken dat je al te diep in het glas hebt gekeken.
      Ik zal proberen ze te onderscheppen aan de wisselaar E19/E42 zo rond 15:00 / 16:00 om wat km mee te rijden met mijn 928, iemand zin om zich aan te sluiten???
      Je weet wel wat ze zeggen: hoe meer ?????? hoe meer vreugde!
      PS: ergens zit nu nog een 6de wiel verstopt in die wagen … … …

8 reacties aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)
      • intussen weer thuis van een rondje Parijs – Iran

928iran.jpg

iran928.jpg

lees meer …

:happy: die was sterk geïnteresseerd en nadien nog meer onder de indruk van mijn worst “veggie special”; ze vond hem alleen niet zo lekker smaken :think:

Hoe, wat deed Pascal Naessens dan bij u?
            Zeg nu niet dat die alleen kwam om te koken hé :mrgreen:

[quote=”mcs51″ post=235609]Weinig interesse me dunkt 🙁
              Komt dit omdat het om een 928 gaat of … …’t ja vul maar in.[/quote]

heeft volgens mij niks met het type te maken. alleen ik ken die gasten niet, en heb geen interesse om à la jambers te gaan uitzoeken wie ze zijn, wat hen drijft, …

wanneer forummers die je kent hun lizzy trip doen, naar toscane trekken, een roadtrip naar de champagnestreek of provence … en hun voorbereidingen, reisverhalen … delen op FPB, dan krijg je een gans andere beleving.

XXX

Super verhaal he :up:

Amai, ze hebben kosten noch moeite gespaard om de wagen in goede conditie te krijgen :hail:

ASI

Weinig interesse me dunkt 🙁
                    Komt dit omdat het om een 928 gaat of … …
                    ’t ja vul maar in.

Een paar foto’s van de voorbereiding om het water aan de mond te krijgen?
                    Check even HIER

Top idee
                      Alleen ligt mijne 928 nog helemaal uiteen 😳 😥

8 reacties aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)
                    • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.