- Dit onderwerp bevat 115 reacties, 38 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 5 jaren, 7 maanden geleden door .
-
Discussie
-
2 april 2018 om 12:20
2 april, tis weer prijs.
Ik woon op een hoek waar ze om de haverklap langs komen voor rondritten.Vandaag , 9h45 – 10h20 ik gok een 50 tal Porsches.
ze komen uit een binnenweggetje,
en draaien dan naar links woonwijk in..Maar als je in een woonwijk woont en je krijgt om de minuut een masjien dat stevig doortrekt voor je deur.. Dan mag je de zondag rust compleet vergeten.
TV kijken, gaat niet meer. Zo luid gaan het er aan toe.Een deel ervan kan zijn manieren nog houden, maar 3 op 10 komen al downshiften met alle gerochel uit de uitlaat van het boerenweggetje op de T sprong af, en dan gewoon vol open gas duwen naar links door de bocht.. de woonwijk in.
nog geen redline, maar toch wel 4500 toeren trekken. En dan weet je ook wel dat een GT3 of een 3.2 carrera zonder katalysator al veel lawijt maakt.En dat in een woonwijk met huizen aan beide kanten van de straat. :bounce: Onbegrijpelijk.
Er staat een bord 50, en ik denk niet dat ze er echt ver boven gingen, maar je kan toch ook een beetje rekening houden met je omgeving?Je kan met 1/3e gas in te duwen ook op 50 geraken met een Porsche.
En nee das nie zo leuk als met vol gas, maar dat hou je dan gewoon voor plekken waar er minder huizen staan. Doe ik ookEn versta me niet verkeerd, de mijne maakt ook lawaai
En ik geef ook eens graag gas. Maar als er aan beide kanten huizen staan, hou ik mijn gas pedaal in check. Pedaal vol intrappen is gewoon luid in alle toeren.
Als ik langs een huis rijd dat alleen langs de weg is, ga ik er ook niet met gas vol open langs.
Ik los mijn gas voor ik er ben en wacht even voor ik weer gas bij geef.. Gewoon wat manieren hebben.En ik ben alleen, dus is het geen 50 of 100 keer dat iedereen het lawaai moet slikken.
Dus die rondrit, ik heb zelf een Porsche en zelfs ik vind het al ferm irritant. Wat moet een ander dan niet denken die geen auto zot is..
Hoe denk jij dat normale mensen er dan over gaan denken?Discuss.
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.