Rondit Bolletje pijl – Antwerpse Kempen – 11 februari 2024

Home Forum Porsche Uitstappen Rondit Bolletje pijl – Antwerpse Kempen – 11 februari 2024

• Maker
    Discussie

• XXX
    Deelnemer

11 februari 2024 – Rondrit Antwerpse Kempen Heb nog eens een ritje in elkaar gestoken met een route boek ‘bolletje-pijl’.
      Deze keer geen tunnel rit gezien Antwerpen met zijn LEZ zone de oldtimers niet echt meer verwelkomt.
      Ja het is vroeg op het seizoen, maar onze wagens dienen toch om mee te rijden, niet?
      De rit is geen race, er komt geen meter autostrade in voor, het gaat over leren omgaan met bolletje pijl.
      Schrijf je in met je partner of met je beste vriend. Gezellige uitstap met zoon of dochter, rijden met een routeboek is toch een aparte ervaring.
      Het routeboek is zodanig opgesteld dat, als je mis bent, je telkens terug kan aanpikken. Meer dan 90% van de straatnamen zijn vermeld.
      De kleine wegen verkennen van Broechem tot Grobbendonk en terug, een goede 70km waar je toch een uurtje of twee mee zoet bent.Exclusief Porsche, neen dat is onze doelgroep, maar iedereen is welkom.
      Het gaat over autoliefhebbers, petrolheads, kortweg gelijkgestemden.
      Een automeeting aan een normale prijs en de mogelijkheid om mensen te leren kennen die gek zijn van auto’s en er graag praten over praten, sleutelen en ervaringen bespreken.
      Beetje traditie is dat onze start en aankomst locatie Afspanning Den Moor in Broechem is.
      Moorstraat 8, 2520 Ranst  –  https://denmoor.be/9:00u – 9:30u verwelkoming bij Den Moor met koffie en cake   
      10:00u vertrek van de rit
      12:00u à 12:30u aankomst
      Ontvangst met Cava / Fruitsap                                   
      Middagmaal varkenswangetjes / vispannetje Den Moor (zonder drank)Wat gaat dit kosten:Wagen en chauffeur 50,-€
      Co- piloot 40,-€  –  Ieder extra persoon 40,-€Inbegrepen het routeboek, de ontvangst en de maaltijd.
      Drank is ieder voor zich met uitzondering van de koffie en het welkomstdrankje na de rit.Inschrijven tot uiterlijk 21/01/2024:Mail verzenden naar [email]peter.verbraeken@telenet.be[/email]Daarin vermelden:Gegevens wagen, nummerplaat, merk en model, aantal deelnemersTevens de overschrijving van het inschrijvingsgeld op rekening BE69 3200 4346 6578
      Met vermelding: Rondrit februari, nummerplaat en het aantal deelnemers

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 36)
      • Is dat de ex- yellow sub,  Porsche  968  , op de voorgrond ,nietwaar ? 
        Ik meen de wagen deels te herkennen aan de velgen in een niet originele, doch mooie kleur   

‘t was uit jaloezie dat ik er niet bij kon zijn, dat ik die padden daar uitgezet had…sorry

XXX

Bedankt aan WP Prestige voor de ontvangst bij de tusssenstop.
            Knappe zaak 

Dit vonden we ook van afgelopen zondag;

XXX

Nog een paar;

XXX

Enkele sfeerbeelden

Super bedankt om deze uitstap te organiseren Peter
                  Was een top dag

XXX

Was ook voor ons een toffe dag.
                    Top bende om nog eens te ontmoeten en ook nieuwe deelnemers te leren kennen.
                    Het moet niet altijd uitsluitend Porsche zijn maar het merendeel was wel merktrouw 

Foto’s zijn er, heb enkel een probleem om mijn SD kaart uit te lezen.
                    Even een nieuwe kaartlezer kopen en dan post ik er enkele.
                    De deelnemers krijgen nog een weblink naar alle foto’s.

Bedankt om af te komen, het routebook te gebruiken, en er een aangename dag van gemaakt te hebben 

Bedankt Peter voor dit leuke initiatief
                      Voor herhaling vatbaar !

Prachtige route super georganiseerd lekker gegeten veel leuke mensen prachtige tussen stop waar iedereen wel een beetje van droomt en den bompa had weeral de mooiste porsche.
                        Ik heb geen fotokes genomen.

En…. zijn er mooie foto’s van de 21 deelnemende wagens genomen ? 

XXX

Gij zoekt echt een pak slaag te krijgen hé 

Intussen zijn de roadbooks gedrukt en op de valreep nog een 21ste wagen genoteerd 
                            Duimen voor droog weer.
                            In ieder geval is het belangrijkste deelnemen, elkaar op een aangename manier eens tegenkomen.
                            Lullen over auto’s, upgrades, ervaringen,… gewoon een gezellige zondag van maken.

Ik heb wat zitten lezen op de paddentrek site, en die padden vonden het raar dat jullie er waren zaterdag…ze hadden die trek al langer voorbereid !

XXX

Afgelopen zaterdag de rit nog eens gaan verkennen met ‘den Bompa’.
                                Nu was er een stuk afgesloten wegens de Paddentrek….
                                Even de route aanpassen gatverdamdse padden 

XXX

En na deze post is de naam weer ineens goed op mijn scherm… 

XXX

Er is toch nog serieus wat mis met het forum.
                                    De benaming van deze topic was zeker niet ‘Hellraiser’s 996 GT2’
                                    Dacht dat het over een bolletje pijl rit ging.
                                    Hoe kan een mens dan in godsnaam nog inschrijven, deelnemen…
                                    De inschrijvingen zijn toch al gesloten maar dit voelt gewoon raar aan.
                                    Heb nog steeds problemen, moet me telkens weer aanmelden, eens een antwoord gepost (op gelijk welke topic) dan krijg ik een foutmelding.

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 36)
                                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.