Rondrit 4 specials * 5 aug 2018 * Westmalle

Home Forum Porsche Uitstappen Rondrit 4 specials * 5 aug 2018 * Westmalle

• Maker
    Discussie

• deepee
    Deelnemer

Kazou W-Vl organiseert een rondrit voor mensen met een beperking in Westmalle. Deze gaat dit jaar door op 5 augustus 2018

Er staat jaarlijks op Westmalle 3 (een zomerkamp van Kazou West-Vlaanderen) een ritje met een speciale wagen gepland. Voor de 60tal deelnemers en hun begeleidende moni’s is dit de topper van het kamp. Onze deelnemers zijn gefascineerd door de kleuren, geuren en geluiden van de wagens. Het gevoel dat jij speciaal voor hen rond rijdt is fenomenaal. Het type wagen is geen criteria.

Graag nodigen we u uit voor enkele uurtjes plezier en ontspanning voor u en onze deelnemers. Concreet:

– Zondag 5/8/2018
      – Van 15:00 tot 18:00 13:30 tot 17:30
      – Domein Heibrand te Westmalle (wijngaardstraat 32, Westmalle)
      – Gratis drank en versnapering
      – Geen inschrijvingsgeld of vergoeding

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 47)
      • hahaha, had dezelfde fout gedaan, gans de week poetsen en zaterdag nog eens extra opgeblonken.
        Dat was wel pienuts tegen de respons die ik kreeg van de gasten die meereden. Raar dat ik dit jaar enkel met meisjes heb moeten rondrijden.
        Volgend jaar terug present!!

pas op voor elke V8, dus van een 928 met straight pipes ook de nodige afstand houden (°_-)

Die Corvette zijn uitlaten stonden inderdaad ongelukkig geplaatst:mrgreen:
            De man had ook wel een pakkend verhaal over de reden dat hij die wagen heeft gekocht en de reden dat hij onderandere daar aanwezig was. Ik ga het hier niet op een openbaar forum zetten maar het is ontroerend en het siert hem.

Anyway…volgend jaar proberen we er terug bij te zijn als het dan weer zolang droog is geweest, zal ik mij de moeite besparen om de P te kuisen alvorens af te zakken naar Westmalle.:happy: :salut:

Ik kan enkel bijtreden wat de andere aanwezigen al zeiden! Echt de moeite om te doen, nobelste excuus om E98 te verbranden.

Die Corvette overdreef wel, 1 duster van swiffer was amper genoeg om de laag stof weg te werken!

Ik kijk ook uit naar het verslag van onze Peter!

Het was inderdaad weer een leuke editie! :up:

We hebben geleerd dat je een heksenhoed goed moet vasthouden in een Targa (de hoed is gelukkig niet gaan vliegen) en dat je in een stoffige omgeving niet achter een Corvette van 79 moet rijden! 😀 :driver:

Ik heb me geamuseerd en de kinderen ook (denk ik toch want twee zijn er in slaap gevallen tijdens het rijden :sleep: ). Volgend jaar zijn we er weer bij. 😀

PS: ik heb eigenlijk vooral ook veel respect voor de inzet van de leiding op dergelijke kampen! :respekt: :respekt:

Wij konden er dit jaar helaas niet bij zijn. :bounce:

Tof om te zien (lezen) dat het PFB weeral voor een mooie opkomst gezorgd heeft.

Well done ! :up:

Goed gedaan mannen!!:up:

Altijd leuk om die kinderen te laten genieten van onze hobby .
                      Was weer een erg leuke dag , nu eerst wat stof gaan kuisen want Amaaaaai zag er uit stof stof en nog eens stof .

XXX

Superdagje weer, die gasten genieten ervan.
                        Fijn weerzien met enkele forumleden en een zonnige namiddag.
                        CU all next year :up:

Was inderdaad weer een leuke uitstap, kon jammer genoeg niet tot het einde blijven,
                          Alleen al om de smile op die gezichtjes weer te zien…..volgend jaar indien mogelijk opnieuw van de partij!

:up: :applaus:

van de glimlach en dankbaarheid van die jongvolwassenen word je zelf ook nog eens super vrolijk.
                            zo’n namiddag doet je eens te meer beseffen dat onze zorgen er zijn van het kleinste soort.
                            bedankt aan alle forummers voor de mooie opkomst, de fijne babbels en het aangenaam tafelgezelschap.

De afwezigen hadden ongelijk!:salut:
                              Ondanks dat we toch weer met een mooie delegatie Porsche’s waren, waren er dit jaar voor het eerst sinds lang weer meer niet-Porsche’s.
                              Het belangrijkste: de jongeren hebben er weer dik van genoten en meer moet dat niet zijn.
                              En wij ook natuurlijk!:driver: :up:

toffe namiddag met veel leuke mensen

XXX

super,
                                  Ik tel 12 auto’s en een reporter :up: :up: :up:

Lijstje:

Deepee
                                    Harley G
                                    You You (blij da’k u nog een s zie)
                                    Jacques911
                                    Steven VL
                                    Mikey
                                    Mikey + 928 S4
                                    Yenthe125
                                    Bompa Lawijt
                                    Drip
                                    RS evo
                                    Grpeter(webmaster) + partner, niet als chauffeur maar als reporter, met camera voor foto’s en filmpjes.
                                    (Voor zover de organisatie en de deelnemers hiermee geen probleem hebben 😉 ?)

last minute…. Bollocks zal er ook zijn

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 47)
                                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.