Rondrit 4 specials * 5 aug 2018 * Westmalle

Home Forum Porsche Uitstappen Rondrit 4 specials * 5 aug 2018 * Westmalle

• Maker
    Discussie

• deepee
    Deelnemer

Kazou W-Vl organiseert een rondrit voor mensen met een beperking in Westmalle. Deze gaat dit jaar door op 5 augustus 2018

Er staat jaarlijks op Westmalle 3 (een zomerkamp van Kazou West-Vlaanderen) een ritje met een speciale wagen gepland. Voor de 60tal deelnemers en hun begeleidende moni’s is dit de topper van het kamp. Onze deelnemers zijn gefascineerd door de kleuren, geuren en geluiden van de wagens. Het gevoel dat jij speciaal voor hen rond rijdt is fenomenaal. Het type wagen is geen criteria.

Graag nodigen we u uit voor enkele uurtjes plezier en ontspanning voor u en onze deelnemers. Concreet:

– Zondag 5/8/2018
      – Van 15:00 tot 18:00 13:30 tot 17:30
      – Domein Heibrand te Westmalle (wijngaardstraat 32, Westmalle)
      – Gratis drank en versnapering
      – Geen inschrijvingsgeld of vergoeding

15 reacties aan het bekijken - 16 tot 30 (van in totaal 47)
      • Lijstje:

Deepee
        Harley G
        You You (blij da’k u nog een s zie)
        Jacques911
        Steven VL
        Mikey
        Mikey + 928 S4
        Yenthe125
        Bompa Lawijt
        Drip
        RS evo
        Grpeter(webmaster) + partner, niet als chauffeur maar als reporter, met camera voor foto’s en filmpjes.
        (Voor zover de organisatie en de deelnemers hiermee geen probleem hebben 😉 ?)

XXX

Lijstje:

Deepee
          Harley G
          Jacques911
          Steven VL
          Mikey
          Mikey + 928 S4
          Yenthe125
          Bompa Lawijt
          Drip
          RS evo

Kameraad met een 928S4 komt ook tot bij Raes normaal gezien

Ik kom ook. De eerste 2 keer gaven veel voldoening! Ik zorg ook dat ik op tijd bij Raes ben…

XXX

13h15, geen probleem.

Wie komt er allemaal?

Deepee
                Harley G
                Jacques911
                Steven VL
                Mikey
                Yenthe125
                Bompa Lawijt
                Drip

Dat zijn er 9
                ik heb een kameraad die met zijn Oldsmobile van ’57 mee komt (zuipt 35 liter…) en nog een werkmakker die met een MR2 komt, die zien we beiden ter plekke.
                Uit hun bevestigingsmail kan ik opmaken dat er nog meer wagens welkom zijn, beperk u dus niet tot ons favoriete merk maar spreek kennissen en vrienden aan om met hun leuke wagen ook mee te komen.

CU Sunday !!!

Blijkbaar worden we pas vanaf 14h30 in Westmalle verwacht dus zou ik willen voorstellen om tegen 13h45 door te rijden bij Raes in Wommelgem.
                  Bompa Lawaaat mag dus een half uurtje later komen. 🙂 vanaf 13h15 verzamelen?

Iedereen die zich ingeschreven heeft zou nu een bevestigingsmail ontvangen moeten hebben van Westmalle Drie.
                    … en nu nog inschrijven kan nog steeds KLIK

Onze Bompa is er ook bij met zijn 11je, net aangemeld .
                      Zodus vanaf 12.30 – 12.45 sta ik aan Raes racing Wommelgem .

XXX

Om 13:00u bij raes racing voor de deur :up:

13h00 bij Raes! Ze vragen om tussen 13h30-14h30 in Westmalle te zijn om rond 15h00 te starten met de ritten. Als we daar dan tegen 13h45 zijn, zal het ook wel goed zijn, zekers?:shock:
                          Moet morgen eens testrijden met de 944 vooraleer ermee af te zakken naar Westmalle.
                          De Boxster mag rusten na 3486km afgelegd te hebben, vorige week. :driver:

Ik heb me ook terug ingeschreven! :driver:
                            En ik breng waarschijnlijk nog iemand met een nieuwe M3 mee.

Aan Raes Racing afspreken is in orde voor mij.

spreken we terug af aan Raes?

Ik kan er niet bij zijn.
                                  Oldtimer is verkocht.

Allé hop. Heb mij geregistreerd zoals gevraagd. Nu nog beslissen welke we gaan nemen maar wellicht wordt het de 944. 😀

15 reacties aan het bekijken - 16 tot 30 (van in totaal 47)
                                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.