Rondrit 4 specials * 5 aug 2018 * Westmalle

Home Forum Porsche Uitstappen Rondrit 4 specials * 5 aug 2018 * Westmalle

• Maker
    Discussie
  • Kazou W-Vl organiseert een rondrit voor mensen met een beperking in Westmalle. Deze gaat dit jaar door op 5 augustus 2018

Er staat jaarlijks op Westmalle 3 (een zomerkamp van Kazou West-Vlaanderen) een ritje met een speciale wagen gepland. Voor de 60tal deelnemers en hun begeleidende moni’s is dit de topper van het kamp. Onze deelnemers zijn gefascineerd door de kleuren, geuren en geluiden van de wagens. Het gevoel dat jij speciaal voor hen rond rijdt is fenomenaal. Het type wagen is geen criteria.

Graag nodigen we u uit voor enkele uurtjes plezier en ontspanning voor u en onze deelnemers. Concreet:

– Zondag 5/8/2018
    – Van 15:00 tot 18:00 13:30 tot 17:30
    – Domein Heibrand te Westmalle (wijngaardstraat 32, Westmalle)
    – Gratis drank en versnapering
    – Geen inschrijvingsgeld of vergoeding

15 reacties aan het bekijken - 31 tot 45 (van in totaal 47)
    • tot vorig jaar hebben we de deelnemers van dit forum altijd in groep aangemeld.
      vanaf dit jaar werkt de organisatie met een NIEUW digitaal aanmeldingsformulier: https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLSddv2mmMuTezQvN0qJuiWuXajW2Y-BVK9PEC2TDJpdFs7A1kA/viewform?usp=send_form

OPGELET !!!
        het aanvangsuur is vervroegd naar 13:30 (tot 17:30)

Ik ga proberen erbij te zijn.
          Ik ga echter nog wat afwachten wat het weer gaat doen dan, weekje vooraf beslis ik.
          Rij liever niet in de regen met de F348.
          Denk niet dat die kinderen zitten te wachten op een ritje met een isuzu 😀

Ik zal er dit jaar naar alle waarschijnlijkheid niet bij zijn Deepee … 😳

wil iedereen die van plan is om naar deze meeting, waar kinderen met een beperking een dagje centraal staan, te komen nog FF aanklikken dat hij deelneemt op de eventpagina door op de “gaan” button te klikken aub?
              zo houden we een overzicht hoeveel wagens er beschikbaar zijn en kan dit cijfer vooraf aan de organisatie gemeld worden.

XXX

Dat wordt zelfs niet in vraag gesteld. Check !!! :up: :up: :up:

Dan ga ik zorgen dat ik aanwezig ben.

Ga mijn best doen om er terug bij te zijn .

YEP :salut: exotic, youngtimer, … ‘t is al snel speciaal genoeg voor deze speciale kids.. dus iedereen welkom.

Niet oldtimers worden ook toegelaten dacht ik of vergis ik mij??

Wij normaal gezien ook

Ik zal er dit jaar normaal ook terug bij zijn!

Waarschijnlijk wij ook terug

wij zijn normaal ook terug van de partij

Staat genoteerd. Een reden om de 944 inorde te zetten. :up: 😳

15 reacties aan het bekijken - 31 tot 45 (van in totaal 47)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.