Home › Forum › Porsche Uitstappen › Rondrit Bolletje Pijl – Rallye des Porschistes – No Substitute Run – 02/06/2024
- Dit onderwerp bevat 9 reacties, 6 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 2 maanden, 1 week geleden door Domi.
-
Voor wie graag een langere bolletje-pijl rit meedoet (+-200km).
Een kameraad organiseert onder de naam van Rallye Des Porschistes volgende rit. Ik rij alvast mee, er zijn nog een 9-tal plaatsen vrij.
Rallye des Porschistes: No Substitute-Run
The word is out! Onze derde roadbook staat gepland! Datum: 2 juni 2024Tijdstip: 9u11Startpunt: Hof Bel’Ami, Peperhol 6, 9850 DeinzeRoadbook: bolletje-pijltje; +/- 200 km We verwelkomen jullie graag op Hof Bel’Ami (www.hofbelami.be) waar er eerst een ontbijtje wordt voorzien. Voor elke deelnemende wagen is er een goodiebag voorzien met een papieren roadbook, een pen voor aantekeningen en een klein extraatje als aandenken. Vanop deze prachtige locatie zetten we koers richting de Waaslandhaven. Het belooft een mooie mix te worden van landelijke wegen die in contrast staan met industriële gebieden. Het voormiddag-gedeelte is goed voor zo’n 100 kilometer. Lunchen doen we in Bebronna (www.bebronna.be). Onze auto’s zullen ook daar allemaal mooi bij elkaar opgesteld kunnen staan. Geniet van een smakelijke lunch te midden de haven: een unieke setting met vele niveauverschillen, zicht op de schelde, havengebied, en onze mooi naast elkaar geparkeerde Porsche’s.Iedereen wordt verwelkomd met een apéro, gevolgd door een voor- en hoofdgerecht. Alle dranken (met uitzondering van alcohol) zijn inbegrepen.Op aanvraag kan er een veggie-alternatief aangeboden worden. De eindbestemming brengt ons bij De Koolputten (www.dekoolputten.be). Iedereen wordt ontvangen met een hapje en een drankje terwijl we nog wat kunnen napraten en deze dag vol van genot kunnen afsluiten. We kijken ernaar uit om samen met jullie te toosten op de geslaagde roadbook en te genieten van de met zorg uitgekozen en unieke locaties. Overtuigd? Deelname per persoon kost 79 euro. Inschrijven kan via onderstaand formulier waarna u via mail een betalignsuitnodiging zal ontvangen. Van zodra de betaling werd ontvangen zal u bevestiging van deelname ontvangen.
Let wel: we willen dit event eerder kleinschalig houden, waardoor we het maximum op 25 Porsche’s vastleggen. Instagram: @RallyeDesPorschistes, @Bebronna, @DeKoolputtenMeer info: rallyedesporschistes@gmail.com
Formulier om je in te schrijven. (valt samen met het Ardennenweekend van Porsche Club Tielt, echter zal niet iedereen op weekend zijn, dus voor degenen die in het noorden van het land blijven … ;))
https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLSeUKDEArnJQPJLH6LhdTPzOjOE3BHUrSZPci5IEm7JeVbmn_Q/viewform
https://www.youtube.com/watch?v=QN_VLiLQ9-g&lc=UgyWH9uBuC4Fc3GW6mF4AaABAg
Korte video met een impressie van de rit.
Zeker dik in orde.
wordt een ‘oude’ rit soms gedeeld ‘bolletje pijltje’ via het forum ? soms weet ik niet echt goed ‘waarheen’ en dan zou een oude rit wel van pas komen…
Niemand die oude leuke ‘bolletje – pijltje’ rit wil delen ?
Ik wil mijn rit gerust sturen! Deze rit heb ik enkel op papier.
Het zou misschien leuk zijn om die ritten in een aparte thread te verzamelen, of op een pagina hier op het forum. Heb je een mogelijkheid om ze in te scannen of er een foto van te nemen Olivier ? Dan kan ik ze overtypen, bijwerken, verduidelijken en kunnen we ze hier verzamelen op het forum, uiteraard met bronvermelding indien gewenst.
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.