Home › Forum › Porsche Uitstappen › Rondrit Bolletje-Pijltje – Laarne-Kaprijke
- Dit onderwerp bevat 4 reacties, 3 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 2 maanden, 1 week geleden door Olivier Vleminckx.
-
Om de beetje leegte aan ritte op te vangen in het vakantieseizoen organiseer ik op 18 augustus 2024 een rit.
https://forms.gle/Dv6KVQp3HMFiYc4s7
Onderstaand de tekst van bij de google forms.
Ken je dat gevoel dat je op een zomerse zondagochtend opstaat, er een fijn zonnetje aanwezig is en de Porsche in de garage staat te popelen voor een dag vol plezier na een ontbijtje?
Om het gat aan Porscheritten in de zomer wat op te vullen- organiseer ik een rit van een +-150km.
We starten aan het kasteel van Laarne in Oost-Vlaanderen (Eekhoekstraat 5, 9270 Laarne). Hier spreken gaan we verzamelen vanaf 10u-10u10 en we zouden uiterlijk aanzetten om 10u45. Aan het slot voor het kasteel is voldoende parkeerplaats (gaat hier wel over in Mellestraat).Hier kan je het papieren roadbook in ontvangst nemen, alsook voorzie ik een begeleidend gpx-bestand voor zij die solo rijden, alsook een leuke plaats voor enkele foto’s.
We volgen een route van +-60km (1h-1h30min rijden) langs mijn favoriete baantjes in de buurt om een lunch te nuttigen aan de culinaire carousel in Salons ‘t Oud Gemeentehuis in Wichelen aan de Schelde. Hier is ook voldoende parking. Bedoeling is dat we hier tussen 12u en 12u30 aankomen, verwerkomd worden met een glaasje, genieten van de lunch en rond 14u onze tour in de namiddag verder zetten.
Waar we eindigen is nog een verrassing maar bedoeling is alleszins om daar rond 16u-16u30 aan te komen en nog wat te kunnen napraten bij een drankje en een hapje.
Wat kost dit nu?
Per persoon €55Wat krijg ik hiervoor in de plaats?
– Papieren roadbook + gpx
– Lunch incl. drank bij Salons ‘t Oud Gemeentehuis
– Drank en hapje bij eindstop
– Een dag vol plezier onder gelijkgezindenIk doel op een auto of 20, zit nu aan een 8-tal wagens.
- Dit onderwerp is gewijzigd 4 maanden, 2 weken geleden door David Claes.
- Dit onderwerp is gewijzigd 3 maanden, 3 weken geleden door David Claes. Reden: link was onjuist, is nu aangepast
Intussen zitten we aan 20 wagens. Er zijn nog enkele plaatsjes vrij doordat er enkele solo rijden (capaciteit zaal). Dus grijp de laatste plekjes nu ze nog heet zijn.
ik voel me een beetje dom…ben jullie bovenstaande tekst aan ‘t lezen en dat gaat over 18 augustus, maar de google form verwijst naar 15 september en is ook andere rit…
was dat de bedoeling ?
Je had helemaal gelijk gdpsuz, ikheb even de juiste link gezocht in de privéberichten die Olivier me stuurde… en het bericht aangepast !
- Deze reactie is gewijzigd 3 maanden, 3 weken geleden door David Claes.
https://www.youtube.com/watch?v=huaA85EF-8g&t=171s
Bovenstaand een video van de rit, in totaal 23 wagens, 1 C63 amg camionette ter vervanging van een 996 c4s.
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.