Rondrit Limburg

Home Forum Porsche Uitstappen Rondrit Limburg

• Maker
    Discussie
  • Beste porsche liefhebbers
    Wij zijn in Hasselt en omstreken met een enkele porsche liefhebbers van dit forum en zouden graag eens de moeite doen
    Om in mei ergens een rondrit te organiseren door ons mooie Limburg en zeker niet te vergeten door de Limburgse fruitvelden …
    Willen dan eventueel s ochtends jullie ontvangen met een koffie en dan na het uitdelen van het roadbook de rit te Laren starten naar een oude Limburgse brouwerij voor een drankje waar we dan weer door toeren en s liddags iets klein eten en dan passeren we in de namiddag het circuit van zolder om alzo op onze eindbestemming aan te komen voor een hapje….

Zijn er eventueel geïnteresseerden want ons roadbook is klaar maar prikken dan een van dezer dagen een datum,.
    Mvg groeten steph 997

15 reacties aan het bekijken - 16 tot 30 (van in totaal 60)
    • @etieke de bovy gaat het ZEKER niet zijn.

wat ik wel al kan zeggen is de datum staat vast op 1 mei.

Meer info over de rit komt snel.

@ benny 996
        als ge het wel doet daar moet ge madammeke Geboers duidelijk maken dat het VERS moet zijn EN genoeg.
        Zeker niks op voorhand betalen, want genaaid zijt ge .

Volgende week komen we samen om de rit,en eventueel de datum te bespreken :drink:

Dus volgende week meer info over de *porsche rit :driver:

Zal er zijn

Heb ook intresse 😀 😀

Ik pas voor 1 mei . Ik kan dan helaas niet :bounce: :bounce: :bounce:

1 Mei= werken voor mij :bounce: :bounce: :bounce:

yep me too, back to the roots 🙂

Ook vanuit deze richting is er wel interesse…

Voor mij is 1MEI ok ik kom.gr jb

@ronvos zeker komen!!!!!

@etieke
                          klopt daar is het niet top,het zou wel om ontbijt gaan,want het vertrek is daar.
                          Maar dat moet allemaal nog besproken worden. :drink:

als ik een goede raad mag geven , blijf alstublief weg uit Bovy , of althans de cafetaria daar.
                            daar wil je ECHT NIET gaan eten. NIKS NADA NOPPES ETEN DAAR.

Dit zien wij well zitten om de streek eens verkennen met de P.

Count us in

Mochten er vanuit Oost of West-vlaanderen nog P rijders zijn die naar daar rijden via Aalst(9300) kunnen we misschien ergens afspreken om samen op te rijden?

Costa

Wanneer er geen TACB ritten geprogrammeerd staan ga ik zeker mee

Heb ook wel interesse om mee te gaan, we zijn met 4 porschefreaks. Ik hoor het hier wel, waar en wanneer!

Mvg

15 reacties aan het bekijken - 16 tot 30 (van in totaal 60)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.