Rondrit Limburg

Home Forum Porsche Uitstappen Rondrit Limburg

• Maker
    Discussie
  • Beste porsche liefhebbers
    Wij zijn in Hasselt en omstreken met een enkele porsche liefhebbers van dit forum en zouden graag eens de moeite doen
    Om in mei ergens een rondrit te organiseren door ons mooie Limburg en zeker niet te vergeten door de Limburgse fruitvelden …
    Willen dan eventueel s ochtends jullie ontvangen met een koffie en dan na het uitdelen van het roadbook de rit te Laren starten naar een oude Limburgse brouwerij voor een drankje waar we dan weer door toeren en s liddags iets klein eten en dan passeren we in de namiddag het circuit van zolder om alzo op onze eindbestemming aan te komen voor een hapje….

Zijn er eventueel geïnteresseerden want ons roadbook is klaar maar prikken dan een van dezer dagen een datum,.
    Mvg groeten steph 997

15 reacties aan het bekijken - 31 tot 45 (van in totaal 60)
    • Ik wil er ook heel graag bij zijn .
      Even ter info . 1 mei is het de Porsche bijeenkomst in Dinslaken ,velen van ons gaan er heen .
      9-11 mei Porsche days Francorchamps .Zondag 18 en 25 mei eventueel .Donderdag 29 mei Hemelvaart ,veel communie feesten of mensen gaan met verlof tijdens het lange weekend .

Da’s een feestdag in Bels 😉 ….zou moeten lukken.

Deze hasselaar doet zeker mee!

Zie ik ook wel zitten

News news news

Hebben al even wat heen en weer zitten bellen en denken de mooie datum van 1 mei te gaan prikken!!!!

Zijn ook al verre onderhandelingen aan de gang om het vertrek op domein Bovy te doen waar we dan ontvangen worden met koffie en ontbijtkoek(domein Bovy te bolderberg, tegen circuit zolder)
              Hebben ook kunnen regelen da we al onze auto s samen op de binnenkoer mogen zetten of een appartement parkeerplaats waar we allemaal samen staan…

Wat denken jullie van de datum?

laat maar wat datums weten, dan zien we wel of het past :driver: :drink: :popcorn: :coolness:

Als Limburger kan ik niet nee zeggen!Laatste week van april en laatste week van mei lukt niet maar voor al de andere kan ik me wel vrij maken.

Leuk initiatief, ga proberen mee te doen

[quote=”Steph997″ post=155858]Anders even datums voorstellen van eind april tot eind mei?
                      Stel allemaal enkele weekends voor dan zullen we daar uit kiezen en weten we zeker da er geen andere rondritten zijn.[/quote]

Als ik een suggestie mag doen: Zorg zelf voor een datum die de organisatie goed uitkomt.
                      Anders krijg je hier waarschijnlijk een lawine berichten met [b]”kan wel dan en kan niet dan”[/b].
                      Overigens, om bloesems te bewonderen – en dat is in Haspengouw wel dé attractie – lijkt einde april me de gepaste periode. Maar dan krioelt het in Haspengouw wel van de fietsers, oldtimers en wandelaars; volgorde naar keuze in te vullen 😉

20/4 en 21/4 zijn er reeds Porschetreffens nadien voor mij OK gr jb

Beste porschefanaten

We zien da er voldoende belangstelling is voor,onze rit in Limburg te doen 😀
                          Moeten er wel al bij vertellen da een toertje op het circuit van zolder er niet zal inzitten want da lukt niet vrees ik!!!

Anders even datums voorstellen van eind april tot eind mei?
                          Stel allemaal enkele weekends voor dan zullen we daar uit kiezen en weten we zeker da er geen andere rondritten zijn….

Mvg stephen

Lijkt me als NL-Limburger uit Brussel leuk! Ik hoor wel wanneer het is.

Limburg is top (ben dan ook van origine een Limburger haha), doe er haast elk jaar een toerke tijdens de bloesemperiode !

Met inbegrip van een toerke op het circuit in Zolder ???
                                😎

Url

Ook geinteresseerd als de datum past (als het project het toe laat)! En aangezien ik woon in Haspengouw kan ik ook helpen met de roadbook / proefrijden /…

15 reacties aan het bekijken - 31 tot 45 (van in totaal 60)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.