Rondrit Limburg

Home Forum Porsche Uitstappen Rondrit Limburg

• Maker
    Discussie
  • Beste porsche liefhebbers
    Wij zijn in Hasselt en omstreken met een enkele porsche liefhebbers van dit forum en zouden graag eens de moeite doen
    Om in mei ergens een rondrit te organiseren door ons mooie Limburg en zeker niet te vergeten door de Limburgse fruitvelden …
    Willen dan eventueel s ochtends jullie ontvangen met een koffie en dan na het uitdelen van het roadbook de rit te Laren starten naar een oude Limburgse brouwerij voor een drankje waar we dan weer door toeren en s liddags iets klein eten en dan passeren we in de namiddag het circuit van zolder om alzo op onze eindbestemming aan te komen voor een hapje….

Zijn er eventueel geïnteresseerden want ons roadbook is klaar maar prikken dan een van dezer dagen een datum,.
    Mvg groeten steph 997

15 reacties aan het bekijken - 46 tot 60 (van in totaal 60)
  • F

Stel maar wat datums voor en dan komen we met z’n allen er wel uit hé :drink:

Afhankelijk van datum zal ik aanwezig zijn.
        Ik werk immers om de 2 weken tijdens het weekend.

Laat maar een datum weten ,dan bekijken we dit wel even :up:

:up: afhankelijk van de datum zie ik dit ook wel zitten,over hoeveel km spreken we dan.

Ben zeer benieuwd naar de datum, als het kan ben ik er zeker bij :driver:

XXX

Lukt de datum, dan zijn we van de partij :relaxman:

moest ik klaar zijn met mijn project dan ben ik zeker erbij. :happydance:

afhankelijk de datum, yes yes!

spreken we dan over de brouwerij in wilderen?
                      Als ik je kan helpen inzake een stukje rijden in die buurt mag je me altijd een pm geven :salut:
                      Count me in!

Zie ik ook volledig zitten.
                        Dan kan ik uiteindelijk de mensen achter de nicknames leren kennen. 🙂

Effe de datum afwachten en hopen dat het past…

Count me in :driver:

Dat wil ik ook niet missen :up:

Rondrit in Limburg? Klinkt zeker interessant. 😀

Me too, is nie ver hè 😀

hey
                                  lijkt me super
                                  ik doe mee
                                  :drink:

15 reacties aan het bekijken - 46 tot 60 (van in totaal 60)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.