Rondrit West-Vlaanderen Oost-Vlaanderen

Home Forum Porsche Uitstappen Rondrit West-Vlaanderen Oost-Vlaanderen

• Maker
    Discussie
  • Hoi,

Deze week samen gezeten met Luc993cabrio en even nagedacht om volgende te organiseren:

Rondrit (enkel namiddag) te starten in Brugge (Cappucino) om 14u.
    Gezellige rit ongeveer 120 km
    Aankomst in omgeving Gent met lunch (Na definieve beslissing wordt ook de kostprijs rit bekend gemaakt!).

Mogelijkheid tot deelname 25 auto’s

VRAAG:

We hebben 2 data vooropgesteld:

Graag jullie respons op beide data, de datum met meest voorkeur wordt definitief vastgelegd.

29/6 of 7/9

Vragen uiteraard welkom of PM.

Groeten,

Jochen en Luc

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 34)
    • :what: :what: :what:

Ik zal er ook wel bij zijn ! Er moet iemand de eerste aan de grot zijn om te zien of zwarte pijl de eerste is of niet :happydance: En niemand kan me toch volgen 😳 🙄 :loser:

wij zijn vrij en komen zeker ,wie wat sneller,ik tochhhhhe :think: :what: :what: :coolness: 😉

Neenee, enkel de papieren versie voorlopig!!!

Hallo,
              Is er een electronische “bolleke peil”-file beschikbaar voor Tripy…?
              Merci
              Kristof

Dag Luc Jochen

genoteerd in de agenda we zullen er bij zijn 2 pers ( hmmm dessertbord ) .

groeten

Wel oppassen voor de plaatselijke grot annex madonna en kaarsen. 😉

Wij willen erbij zijn !Eens kijken of Zwarte pijl met zijn Tiptronic sneller in Uustakker geraakt dan de andere deelnemers ! :driver: :driver: 😉

Zoals reeds vermeld organiseren Jochen en ikzelf op Zondag 7 September een rondrit.
                      Programma: Ontvangst in de Cappuccino (www.cappuccino-brugge.be) tss 13.30u en 14u waar wij jullie een uitgebreid dessertbord aanbieden met koffie.
                      Rondrit ( bolleke- pijltje)in West- en Oost Vlaanderen en stukje Nederland van +/- 120 km met halverwege drankstop. :driver: :driver: :driver:
                      Aankomst in het Boerenhof te Oostakker ( http://www.boerenhof.be) waar er een afsluitend Diner is voorzien.
                      Dit alles voor de prijs van 56€/pers all in.
                      Inschrijven kan vanaf nu via PM naar Jochen of Luc993cabrio, plaatsen zijn beperkt (max 50 pers.) dus wacht niet te lang.
                      Betaling gegevens verschijnen hier binnenkort. :salut: :salut: :salut:

Anoniem

Goed om lezen!
                        Kerel zwalpte van het ene vak naar het andere, witte lijn of niet, couperen, versnellen vertragen, kop in de hoogte….
                        Heeft een paar mede chauffeurs en mezelf flink in de weg gereden, was in een goede bui dat moment anders….

Nog es welkom!

Top ! Thanks RS en tot binnenkort !

[quote=”Carrera4²” post=163607]@RS: neen, geen groene 964 met beige interieur, zwart-zwart … en nog minder met een zweverige rijstijl, daar kunnen anderen op dit forum van meespreken, nietwaar Krokodile ?
                          Besides, de eerste chauffeur van een T.rk..busje die me pijn kan doen moet ik nog tegenkomen, woehaha !!![/quote]

Goed om lezen!
                          Kerel zwalpte van het ene vak naar het andere, witte lijn of niet, couperen, versnellen vertragen, kop in de hoogte….
                          Heeft een paar mede chauffeurs en mezelf flink in de weg gereden, was in een goede bui dat moment anders….

Nog es welkom!

Anoniem

[quote=”luc993cabrio” post=163482]Zou graag meerijden Benny de 1ste Mei maar moet helaas werken die dag 😈 😈 :twisted:[/quote]

Hier hetzelfde Benny, anders met veel plezier.

Anoniem

Hallo Mushroom en Krokodile, komt in orde van zodra de 964 helemaal fotoklaar is.

Anoniem

@RS: neen, geen groene 964 met beige interieur, zwart-zwart … en nog minder met een zweverige rijstijl, daar kunnen anderen op dit forum van meespreken, nietwaar Krokodile ?
                                Besides, de eerste chauffeur van een T.rk..busje die me pijn kan doen moet ik nog tegenkomen, woehaha !!!

Super initiatief . :applaus: :applaus:
                                  Als ik toch mag kiezen begin september .

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 34)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.