Rondrit West-Vlaanderen Oost-Vlaanderen

Home Forum Porsche Uitstappen Rondrit West-Vlaanderen Oost-Vlaanderen

• Maker
    Discussie
  • Hoi,

Deze week samen gezeten met Luc993cabrio en even nagedacht om volgende te organiseren:

Rondrit (enkel namiddag) te starten in Brugge (Cappucino) om 14u.
    Gezellige rit ongeveer 120 km
    Aankomst in omgeving Gent met lunch (Na definieve beslissing wordt ook de kostprijs rit bekend gemaakt!).

Mogelijkheid tot deelname 25 auto’s

VRAAG:

We hebben 2 data vooropgesteld:

Graag jullie respons op beide data, de datum met meest voorkeur wordt definitief vastgelegd.

29/6 of 7/9

Vragen uiteraard welkom of PM.

Groeten,

Jochen en Luc

15 reacties aan het bekijken - 16 tot 30 (van in totaal 34)
    • [quote=”Carrera4²” post=163389]Ik zou, indien mogelijk, graag deelnemen aan deze rit; beide data zouden passen (met een voorkeur voor 29 juni).
      Misschien mezelf even kort voorstellen: ik heb in 2011 mijn eerste tweedehands Porsche gekocht, een Boxster 2.7. Sinds vorig jaar heb ik deze vervangen door een 997 C4S coupé en sinds kort is de familie uitgebreid met een 964 C4 uit 1989 (ook coupé).[/quote]

Hier de Peter ze welgekomen op het *porsche forum. :drink:
      Je wel voorstellen en foto’s in het juiste topic dat hebben ze hier graag. :happydance:

Zou graag meerijden Benny de 1ste Mei maar moet helaas werken die dag 😈 😈 😈

Beide data kan voor mij,denk ook eens aan de stoopkesrit op 1 mei dat ik organiseer 😉

Tof initiatief :up:
            Datum maakt voor mij ook niet veel uit, als je maar schoon weer reserveert 😆

[quote=”Carrera4²” post=163389]Ik zou, indien mogelijk, graag deelnemen aan deze rit; beide data zouden passen (met een voorkeur voor 29 juni).
              Misschien mezelf even kort voorstellen: ik heb in 2011 mijn eerste tweedehands Porsche gekocht, een Boxster 2.7. Sinds vorig jaar heb ik deze vervangen door een 997 C4S coupé en sinds kort is de familie uitgebreid met een 964 C4 uit 1989 (ook coupé).[/quote]

Welkom!
              Is een gok maar groene 964 C4 Beige int en ergens regio Brugge met een zweverige rijstijl? Daarmee oppassen want een Vito kan je pijn doen! :what:

Welkom!
                Dat vraagt om foto’s en een echte voorstelling in het voorstellingstopic! :popcorn: 8)

Anoniem

Ik zou, indien mogelijk, graag deelnemen aan deze uitstap. Beide data zouden passen, zij het met een voorkeur voor 29/06.
                  Misschien mezelf even kort voorstellen: ik heb in 2010 mijn eerste Porsche gekocht, een Boxster 986 2,7. Vorig jaar heb ik die vervangen door een 997 C4S coupé, en sinds kort is de familie verder uitgebreid met een 964 C4, ook coupé.

Anoniem

Ik zou, indien mogelijk, graag deelnemen aan deze rit; beide data zouden passen (met een voorkeur voor 29 juni).
                    Misschien mezelf even kort voorstellen: ik heb in 2011 mijn eerste tweedehands Porsche gekocht, een Boxster 2.7. Sinds vorig jaar heb ik deze vervangen door een 997 C4S coupé en sinds kort is de familie uitgebreid met een 964 C4 uit 1989 (ook coupé).

Nee, maar veel andere lekkere dingen :happydance: :happydance: :happydance:
                      Ge mocht altijd een pakske uit den Aldi meebrengen hé RS, steek het dan wel effe in de micro :happy: :happy: :happy:

Is daar nen pannenkoek bij 😀

Ik kan ook alle 2 :happy: :happy: :happy:

in september kan ik wel,juni valt samen met de tt in assen…

29/06 is de week na de Savoie Cup en de week voor onze zomersproetjesrit … :think:

Dus mijn voorkeur gaat uit naar september …

voor ons is beiden goed :up:

[quote=”snoer 964″ post=163264]:up: Doe op elke dag zo een rit :happydance: Nee sorry mooi initiatief en beide data nog vrij :drink:[/quote]

t Is me toch iets gezegd met die fiets-amateurs 😀 😀 😀

15 reacties aan het bekijken - 16 tot 30 (van in totaal 34)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.