Home › Forum › Zeverhoekje › Rossi Italiani. (even geen Porsche)
- Dit onderwerp bevat 225 reacties, 52 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 7 jaren geleden door Wim.
-
MakerDiscussie
-
MakerDiscussie
-
[quote=”cabrio wim” post=188106]Klassieke auto’s.
Dat waren tijden dat er nog auto’s gebouwd werden in plaats van bestuurbare computerdozen.[/quote] :coolness: Gaaf de ferrari.
[quote=”Harley G” post=188093]:respect2: very nice! Proficiat! Hoe klinkt hij? :music:[/quote]
Aan de foto’s te zien lijkt het me dat er een Tubi uitlaat onder de wagen zit… :up:
Bangelijk geluid!! :music:Wat ik zo raar vind is dat het stuur zo plat ligt bij die modellen, je zou zweren dat het op maat van een buschauffeur gemaakt is
Een kennis van me heeft een 328, 348 én 355 gekocht. Alle een 2 tot 3-tal jaar geleden.
Zeer scherp aangekocht.
Dan flauw gevallen van de voorstellen van Monza voor het grote onderhoud van de 355 en 348 (beiden de gevreesde gescheurde headers…) Gelukkig een alternatief gevonden bij fantastische mensen die nog met passie werken aan deze wagens en alle 3 in perfecte staat laten zetten.
Ik moet eerlijk toegeven dat de 355 en vooral die 348 heel goed rijdt.
En wat de waardestijging betreft: voor alle 3 zit hij goed, heel goed zelfs. En daarmee bedoel ik héééél goed. 😯
Ik begrijp jullie passie maar al te goed.Succes en geniet van de 348! :up:
Ge weet het hè Erik, mijn hart heeft plaats voor vele merken klassieke auto’s.
Dat waren tijden dat er nog auto’s gebouwd werden in plaats van bestuurbare computerdozen.
Nu is het genoeg geweest hé met die fellalis :what:
Allee proficiat ik zal eens komen kijken binnenkort :engeltje:
Idee van velgen voor onder de ferrari was een beetje deze richting te gaan.
Mag inderdaad wel wat breder op de slofjes. 💡
En targa dak ook in de kleur rood te spuiten, net als op foto.Allen hartelijk bedankt voor de felicitaties, en om een paar vragen te beantwoorden: hij klinkt fantastisch zeker boven de 3500 tr/m, en mag dan tot bijna 8000 toeren gaan.
Qua rijgedrag ben ik er eerlijk van gezegd geschrokken deze morgen, rijdt werkelijk zalig en soepel en is het weg gedrag net als deze morgen net als bij een Porsche als je iets te diep op het gad gaat, oppassen dus op een beetje vochtige weg.
Voor de rest ook dit model gekocht omdat ook in de lift zitten, dus ook stukje als belegging.
Zitten een paar kleine cosmetische kleinigheden aan, maar dan moet je het al weten te zitten, en komen wel in orde met ter tijd.Weten jullie in ieder geval een beetje hoe hij eruit ziet. 😉
:applaus: :applaus: Wim
Zier er een mooi exemplaar uit.
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.