Rossi Italiani. (even geen Porsche)

Home Forum Zeverhoekje Rossi Italiani. (even geen Porsche)

• Dit onderwerp bevat 225 reacties, 52 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 7 jaren geleden door Wim.
  • Maker
    Discussie

• Wim

:think: :think:

Tot laters………..ben nu even weg.
      Maar niet voorgoed hoor, blijf jullie altijd trouw. :mrgreen:

15 reacties aan het bekijken - 196 tot 210 (van in totaal 225)
      • Geweldig … ik heb me hier ingeschreven om terug aansluiting te krijgen met mijn thuisland (even Hulst ook bij Belgie gerekend) en wat zie ik … er wordt hier volop Italiaans gekocht :wtf: :wtf: :wtf:

Maar ik ben (en dit niet stiekem) blij dat het mooiste van Italia zijn weg vindt naar het Noorden.
        Proficiat Wim!!! :drink:

Schitterende wagen cabrio Wim!! *luv
          Proficiat met je aankoop.

We zijn ondertussen al met 3… Zou bzguy de 4de zijn?

De 348 zit inderdaad in de lift… 😀 En ik vind hem zalig rijden! :driver:

Veel plezier ermee! :up:

Schitterend!

Ze zitten idd in de lift 🙂 !

Een dikke proficiat !

S2

Die schreeuwt om spoorverbreders!!!

Wel mooi, heb me er zelf nooit aan durven wagen. Ze zitten in de lift die 348’s.

F

Net m’n favoriet modelleke. Proficiat :up:

XXX

Top Wim, proficiat :up: :up: :up:

Mooi zo! :applaus: :up:

[quote=”WES-RS” post=188046]Proficiat Wim. :applaus: Ontzettend veel plezier ermee.

Wat is dat toch met die Ferrari’s tegenwoordig? :think:
                        Al 3 P mensen die zich nu op korte tijd een F aanschaffen…[/quote]

*porsche ‘s zijn te saai :sleep:
                        Het is spannend dat de drijfstangen je af en toe rond de oren vliegen :happy:

:applaus:

Proficiat man !

Wim

Wes je weet wat er met Porsche gebeurd is, en dit zelfde gebeurd nu met Ferrari. 💡

Proficiat Wim. :applaus: Ontzettend veel plezier ermee.

Wat is dat toch met die Ferrari’s tegenwoordig? :think:
                                Al 3 P mensen die zich nu op korte tijd een F aanschaffen…

Nice! congrats!!! :first:

PDS

Sjieke dinges Wim !! dikke proficiat !

Ik kan je wel begrijpen :sleep:

15 reacties aan het bekijken - 196 tot 210 (van in totaal 225)
                                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.