Rossi Italiani. (even geen Porsche)

Home Forum Zeverhoekje Rossi Italiani. (even geen Porsche)

• Dit onderwerp bevat 225 reacties, 52 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 7 jaren geleden door Wim.
  • Maker
    Discussie

• Wim

:think: :think:

Tot laters………..ben nu even weg.
      Maar niet voorgoed hoor, blijf jullie altijd trouw. :mrgreen:

15 reacties aan het bekijken - 211 tot 225 (van in totaal 225)
    • Wim

Hier is die dan, een Ferrari 348TS 😳

Jullie kennen waarschijnlijk de film Bucket List, en wel dit was nog eentje die er bij mij ook nog opstond.
        Hart ligt bij Porsche, maar je kent ons kleine jongens wel hè. 😆

Hier dan de foto’s.

PDS

alléééééééé komaan Wim

:popcorn: :popcorn: :popcorn:

En leef je nu gescheiden van je vrouw ? :mrgreen:

F

Wim…bij deze is het verbod opgeheven hoor. Laat maar komen die foto’s! 😉

Wim

Ben wakker hoor door het hard roepen van deepee. 😆

Ga eerst even ontbijten, dus roereitje met spek en een lekkere Illy erbij, en dan zal ik mijn gemakske eens naar de zaak gaan.
                Ben al op leeftijd he mannen, dus rustig aan dan breekt het lijntje niet. 😉

XXX

Hulst, ‘t is niet echt ver hoor om ‘m wakker te maken :ass:

Hoe kan je nu met een gerust geweten slapen nadat je het halve forum nieuwsgierig hebt gemaakt!? :what: Shame on you! :mrgreen:

nog ni wakker wim ?? ZAL IK WAT HARDER ROEPEN DAN !

Wim

Ben net terug en morgen meer info, ga nu naar mijn bedje. :sleep: :sleep:

Ik ook…. Tis allemaal de schuld van PDS met da kanon *luv en nu is wim ook al met da rood virus…. :happy:
                          Ach ja, overal paardjes op het logo he… :up:

ik heb een flauw vermoeden :engeltje:

[quote=”pds trading” post=187930]Misschien moeten we hier een hoekje van het forum aan Italie wijden ….

Italië is hier de laatste tijd erg aanwezig en zeer actueel :ass: :ass:[/quote]

Ik zit wat in (professionele) tijdsnood maar kan het toch niet nalaten hierop te reageren :

1. Ik zit er helemaal voor niks tussen, ik weet niks, niente, of zoals een Italiaans politus ooit zei na zijn veroordeling “Io sono innocente, Io sono assolutamente innocente”

Het verschil tussen deze kerel en mezelf is dat ik de waarheid spreek en niets heb met 17 jarige (allez de laatste 30 jaar toch niet meer).

2. Een hoek van het forum aan Italie wijden … dan hebben jullie een forum “met een hoek af”.

3. Of hij is nu Mod van http://www.porschemania.it/

4. Of is op vakantie vertrokken naar Italie en hij hangt in de rode Italiaanse wijn … ook niet slecht, heb ik ook goesting voor!

Een Osi !

PDS

Misschien moeten we hier een hoekje van het forum aan Italie wijden ….

Italië is hier de laatste tijd erg aanwezig en zeer actueel :ass: :ass:

je lijkt wel een sterke vrouwelijke kant te hebben Wim 😉
                                    zeg nu eens duidelijk wat er aan de hand is … welke rooie italiaander heb je nu weer bijgekocht ?

15 reacties aan het bekijken - 211 tot 225 (van in totaal 225)
                                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.