Rossi Italiani. (even geen Porsche)

Home Forum Zeverhoekje Rossi Italiani. (even geen Porsche)

• Dit onderwerp bevat 225 reacties, 52 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 7 jaren geleden door Wim.
  • Maker
    Discussie

• Wim

:think: :think:

Tot laters………..ben nu even weg.
      Maar niet voorgoed hoor, blijf jullie altijd trouw. :mrgreen:

15 reacties aan het bekijken - 16 tot 30 (van in totaal 225)
      • Lang en hard genoeg gewerkt…tijd om er van te profiteren en de wereld te verkennen!
        Geniet er van! :up:

t’Is je gegund Wim. :drink: :drink: :drink:

(Zolang je in juli maar wegblijft voor mijn wielen). :mrgreen:

Wim

@Bert, dat deed hij zelf ook al hoor, maar nu komt ook zijn wederhelft erbij, dus kon ik van vorig jaar al gaan afbouwen.

@Bladerunner
            , ik kan mij voorstellen dat jij de haren uit je kop trekt als je mijn mooi Italiaans appartement op wielen ziet, en jij nog moet
            werken terwijl ik straks met de zon mee rij, lekker voor een paar dagen op de mooie plekjes ga staan, ergens terrasjes pak met een
            hapje en wijntje. :mrgreen: :mrgreen:

@Bones
            , met 180 pk zal ik straks weten wat je bedoeld als ik moet inhouden voor weg gebruikers voor mij bergop. :engeltje:
            CCR is dit jaar niet op de beurs aanwezig.

Ken het gevoel als je daar achter rijdt op een kronkelige weg ergens in Noorwegen :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Geniet ervan Wim :respect2: Zullen jullie in Maastricht zijn morgen?

[quote=”cabrio wim” post=261825]

fry-aaargh.gif

Oei, Timo moet toch niet op zoek naar een nieuwe PR manager! :popcorn:

+1 :up:
                    Genieten maar :drink:

Gelijk heb je als je die kansen hebt … :up:

Wim

Yep, alles gaat/staat in de verkoop, en uitschrijven van alles met behoud Nederlands staatburger, dus voor de rest geen verplichtingen maar aan landen of personen. :engeltje:

Dan gaan we van het nomadenbestaan genieten, en de laatste levensjaren de wereld een beetje gaan verkennen. :driver: :drink: 8)

oei ! Wim vertrekt met de noorderzon…………………. :driver:

Wim

Nee hoor, maar topic bye bye.

@wing
                            , en ook Italiaans.

Binnenkort een nieuw topic, “aanpassingen ….” :mrgreen:

Nou, das ook leuk :up: :up:

Wim

Ondertussen zie ik dat de F van Wim te koop staat :popcorn:
                                    @ Wim wat komt er in de plaats ?

15 reacties aan het bekijken - 16 tot 30 (van in totaal 225)
                                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.