Rossi Italiani. (even geen Porsche)

Home Forum Zeverhoekje Rossi Italiani. (even geen Porsche)

• Dit onderwerp bevat 225 reacties, 52 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 7 jaren geleden door Wim.
  • Maker
    Discussie

• Wim

:think: :think:

Tot laters………..ben nu even weg.
      Maar niet voorgoed hoor, blijf jullie altijd trouw. :mrgreen:

15 reacties aan het bekijken - 61 tot 75 (van in totaal 225)
      • Alweer knap werk. :respect2:

Alweer knap werk. :respect2:

Wim

Je kunt dus waar het nummerbord zit makkelijk even mat zwart spuiten, want dat camoufleert mooi en je hoeft niet te schuren.

Maar ik wil het goed, dus uitgeschuurd tot de originele grondlaag vanaf fabriek, en kunnen we dit ook weer origineel afwerken.

Wim

Hebben op de te repareren plekken ongeveer 1 mm verdiept geslepen, dan versteviging aan de achterkant gemaakt met vet papier zodat de hars daar niet op plakt, en dan met nieuwe vezelmat en hars weer op originele dikte gemaakt.

Wim

We zijn 36 uur verder tegen vorige week, en alle losse stukken zijn bijna geschuurd.
                Hier eerst de foto’s van de reparatie voorbumper.

even off topic

En je bent altijd welkom. :up:

Kunnen we met het forum niet nog eens een opendeurtje doen in Hulst? Lijkt me ideaal voor een lange winteravond. Misschien iets om eens een petitie/topic over te starten als Wim en Timo dit een goed idee vinden.

Wim

[quote=”Igordiver” post=241908]Deze komt toch niet uit Amerika hé Wim. :think:[/quote]

Gelukkig niet, is van oorsprong een Belg. :happy:

Maar kan mij voorstellen dat je met die bulten in de weg wel moet oppassen met zo’n porseleinen geval voorop.

:bounce: ik bedoelde polyester dus….

Amai alweer schitterend werk. Deze komt toch niet uit Amerika hé Wim. :think:

Wim

Komt bijna geen plamuur op, wordt iets verdiept uitgeslepen en terug matten in en polyester. 💡
                          Daarna zal er net als in de fabriek met polyester plamuur terug strak gezet worden.

De menie kleur die je ziet is de plamuur uit fabriek Ferrari.

En je bent altijd welkom. :up:

Mateloos respect voor deze toewijding en het geduld!
                            Ben benieuwd naar hoe de herstelling met plamuur er gaat uitzien…..
                            Ik ga mezelf nogeens uitnodigen in Hulst, denk ik 🙂

Wim

Dus zoals jullie zien gaat alles waar schade zit tot op de originele polyester laag om het zo origineel mogelijk te kunnen repareren.
                              Om dan gelijk een goed idee te geven hoeveel uren er hier gaan voor iets perfect te krijgen, zal ik jullie op deze manier info geven.
                              En dit is dan zonder producten of materialen.

Gisteren begonnen aan de bumper en vandaag klaar om te gaan polyesteren.
                              In totaal 7 werkuren om tot dit resultaat te komen.

Wim

Wim

We zijn weer begonnen aan de rossi.
                                  Hierbij kun je dus weer zien wat plamuur allemaal kan verbergen, en zeker op een polyester bumper.

knap toch dat je dat allemaal kan in je eigen gecontroleerde omgeving, :respect2: :respect2:

15 reacties aan het bekijken - 61 tot 75 (van in totaal 225)
                                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.