Home › Forum › Zeverhoekje › Rossi Italiani. (even geen Porsche)
- Dit onderwerp bevat 225 reacties, 52 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 7 jaren geleden door Wim.
-
MakerDiscussie
-
MakerDiscussie
-
Ik dacht ff dat het gesneeuwd had in Hulst
Ziet er weer bon uit, Wim. :up:Forum is ook weer aan het flippen geloof ik, want kan niet meer als 2 foto’s gelijk plaatsten. :first:
Maar zoals jullie zien staat de vaste carrosserie al in de zinkepoxy en daarover de spuitplamuur en controler.
Kleine stukken staan al in de zinkprimer, maar daar helaas nog geen foto’s van.
Planning is dat we er weer regelmatig aan gedaan werken, dus zal nu geen 4 maanden duren voor een up-date.er was hier toch nog iemand met een rosse hengst uit maranello op stal? recent nog vernomen dat die stal terug leeg staat :sleep:
En ik maar denken van hier een mooi gespoten paardje te zien 🙂
Neen, klagen over de onderdeelprijzen … tssss … wil je met een Ferrari rijden, dan moet je dat er maar bij nemen … :happy:
(Grapje hé 😉 :music: )
Vorige week prijsopvraag gedaan voor wat 348 onderdelen.
Nieuwe achterruit omdat de laminaat loslaat € 2995.00
Nieuw achterruit rubber € 650,00
2 nieuwe achterlicht glazen (plastic) € 2300,00 voor de 2
Slotje met sleutels voor afsluitbare armsteun € 175,00
Nieuwe stekker doorvoer deur voorspatbord 1275,00
2 nieuwe wielkast bescherming achter. € 2750,00 voor 6 delenPrijs voor dit geheel ruim 9000,00 euro ex BTW.
Heb nog een paar offertes lopen bij andere Ferrari mannen/dealers, dus kijken wie de goedkoopste is, want shoppen is hier erg belangrijk heb ik ondervonden.
Heb nu al een adres een originele achterruit en levert deze voor bijna 1000 euro minder als boven genoemde.Toch leuk dat je er aan je spullen gewerkt wordt terwijl ik drie vrouwen moet verwennen met mijn kookkunst. 😆
Erik nogmaals bedankt :up:
Even wat binnenpost voor Wim : 944 wisser werkt weer, denk slecht kontakt, als het probleem terugkomt weet Timo welk relais het is.
En als je vanavond klaar bent met die 3 vrouwen kan je weer lekker van je Ferrari dromen :sleep: :
[IMG]http://i1114.photobucket.com/albums/k540/ROCCO_993/Mobile%20Uploads/IMG_20151103_114434_zps5zclency.jpg[/IMG]
[IMG]http://i1114.photobucket.com/albums/k540/ROCCO_993/Mobile%20Uploads/IMG_20151103_184639_zpsdtp8pnhl.jpg[/IMG]
😉
Knap werk Wim. Jullie doen het allemaal zo simpel lijken :respekt:
@CabrioWim: Heb geen specifieke vragen. Ik heb twee linkerhanden, ken niks van techniek. Alleen, ik vind dat mooi om naar te kijken zo een motorblok, weet niet waarom, is gewoon zo. En ik vond het intrigerend dat het blok gewoon mee vastzat aan achterveringtoestanden.
[hide]Heb al eens stiekem met het idee gespeeld een GT3 motor te kopen om thuis in mijn hall te zetten als “pronkstuk”, maar wil dan ook dat ik dat ding regelmatig kan starten om te genieten van het geluid ;-)[/hide]
We zijn weer wat verder, en wat een strakke auto leek is voor onze Timo nog niet strak genoeg. 🙄
Dus wat oneffenheden wegwerken.Planning is dat hij deze avond on de Etch primer gaat om metaal te conserveren.
Dat vind ik dus heel opvallend en bijzonder. Igor z’n maat met die zwarte had het daar ook over, dat de motor er regelmatig/vaker in zijn geheel uitgaat tijdens het (groot) onderhoud. Als je vanuit de 911 denkt, dan is dat allemaal behoorlijk heftig (kostbaar), maar de Ferrari is er dus speciaal voor geconstrueerd en dat is dan toch weer een heel ander verhaal cq mooie oplossing dat je dan overal goed bij kunt. :popcorn:
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.