Rossi Italiani. (even geen Porsche)

Home Forum Zeverhoekje Rossi Italiani. (even geen Porsche)

• Dit onderwerp bevat 225 reacties, 52 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 7 jaren geleden door Wim.
  • Maker
    Discussie

• Wim

:think: :think:

Tot laters………..ben nu even weg.
      Maar niet voorgoed hoor, blijf jullie altijd trouw. :mrgreen:

15 reacties aan het bekijken - 121 tot 135 (van in totaal 225)
    • F

Die Rocco maar werken terwijl Wim blijkbaar al aan het rentenieren is…. :mrgreen:
        P.S. Je kan de Ferrari misschien zo laten en uitbrengen als ‘Silver Edition’ (wel nog een beetje opblinken dan) 😉

Wim

Mooi werk hoor wat je doet, de eigenaar zal wel blij zijn. :coolness:

kleine update

onderkant deuren en instaplijst zijn kunststof :

[IMG]http://i1114.photobucket.com/albums/k540/ROCCO_993/Mobile%20Uploads/IMG_20150724_170051_1_zpsq52fv87m.jpg[/IMG]

kofferklep is aluminium, moet ik nog een keer overgaan met een nieuw mesje maar is beetje dun om veel kracht en warmte op los te laten :

[IMG]http://i1114.photobucket.com/albums/k540/ROCCO_993/Mobile%20Uploads/IMG_20150831_164128_zps9nlfdkuc.jpg[/IMG]

ziet er alweer prachtig uit. :respect2:

ziet er alweer prachtig uit. :respect2:

Wim

Dank je, Timo en de mannen proberen hun best te doen. 😉
                  Foutjes maken we allemaal wel eens, maar moet je ook zo sportief te zijn om het op te lossen.

Gisteren de 356 convertible D in Duitsland (Ingolstad) afgeleverd van onze klant.

Wim

Dank je, Timo en de mannen proberen hun best te doen. 😉
                    Foutjes maken we allemaal wel eens, maar moet je ook zo sportief te zijn om het op te lossen.

Gisteren de 356 convertible D in Duitsland (Ingolstad) afgeleverd van onze klant.

:respekt: :hail: een wagen die bij jullie buiten komt of hij nu voor jullie zelf of voor een klant is, is echt wel volledig af, kan me niet inbeelden dat jullie ook maar één ontevreden klant hebben.

:respekt: :hail: een wagen die bij jullie buiten komt of hij nu voor jullie zelf of voor een klant is, is echt wel volledig af, kan me niet inbeelden dat jullie ook maar één ontevreden klant hebben.

Top Wim.
                          Blijven foto’s posten hé 😉

Top Wim.
                            Blijven foto’s posten hé 😉

Bangelijk!! Ik jaloers

Bangelijk!! Ik jaloers

Wim

Motor gaat eruit en interieur ook, laat niks aan het toeval over.
                                  Ik wil de motorruimte ook weer netjes en moet een nieuwe riem op, dus motor moet er sowieso uit.
                                  Onderstel ga ik alle dragende delen nakijken/opknappen en eventueel vervangen, want baasje heeft 3 jaar stil gestaan.

Wim

Motor gaat eruit en interieur ook, laat niks aan het toeval over.
                                    Ik wil de motorruimte ook weer netjes en moet een nieuwe riem op, dus motor moet er sowieso uit.
                                    Onderstel ga ik alle dragende delen nakijken/opknappen en eventueel vervangen, want baasje heeft 3 jaar stil gestaan.

15 reacties aan het bekijken - 121 tot 135 (van in totaal 225)
                                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.