$rouji’s 996 cabrio sold

Home Forum Porscheforum Fotoboek Porsche algemene Foto’s $rouji’s 996 cabrio sold

• Maker
    Discussie

• Anoniem

na lang twijfelen heb ik besloten om men P 966van 2000 te posten op dit forum.
      Heb de auto via men ex-gebuur ( overleden sinds kort) in Duitsland gekocht. De wagen is een full option zijnde:

Navi groot
      Volleder Savanna beige interieur, maar dan ook alles, incl roosters en lamelletjes….
      Cruise control
      Boordcomputer
      PCm
      Airco
      El zetels + verwarming + geheugen
      Electrische kap op afstandsbediening
      Blauwe kap
      Witte pinkers

Foto zoals ik hem gekregen heb

en zo ziet hij er zo uit….

indien interesse stuur ik de veranderingen die gemaakt werden door met fotokes he…..

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 74)
      • Aha , duidelijk 😉

Anoniem

De oude is altijd in Belgie gebleven, enkel op foto’s stond hij bij HCC Duitsland te koop 😳 8) .
          De nieuwe eigenaar is van Temse….

$rouji

En nu gaat de oude terug naar België of heb ik dat verkeerd begrepen uit een ander draadje ❓

Anoniem

Jeps, dat is em, ik heb mijne 997S van bij hen gekocht en daarmee wilden ze voor me wel de mijne via hun site TE KOOP aanbieden…..

Staat jou wagen niet bij HCC cars in Duitsland te koop ?

Proficiat !

Anoniem

Wagen is dus vrij snel verkocht geraakt en aan een heel mooie prijs. EN zoals hij stond volledig!!!!
                    De nieuwe eigenaar gaat zelfs de cabriokap vernieuwen, hij vind dat de kap wwat slijtage vertoont 😯 😯
                    In ieder geval, daaraan weet ik dat hij er zorg voor gaat dragen….
                    Vandaag naar keuring geweest en was er weer door, een geluk dat ik vanalles attesten heb 😛

$rouji

Goed argument !
                      🙂 $ucce$

8)

Anoniem

Hey

Ten eerste men naam is Srouji, ook int echt maar maak er $rouji van hehe 😳 😳 😳 😳 😛 P P

Om eerlijk te antwoorden, ja, hij staat te koop. Maar enkel als ik de prijs krijg die ik in gedachten heb…..
                        Nieuw ‘projekt’, aankoop eigenlijk zou een 997 zijn, liefst een S ($) maar dat is niet zo zeker……
                        Voila. Waarom nu? Omdat er nog weinig km’s staan op de mijne en volgens mij dus goed moment om te verkopen. ….We zien wel

$rouji

[quote=”mcklusky”:34qk76qz]Rouji, heb ik je wagen te koop zien staan ? klopt dat ? Zo ja wat is de reden van verkoop ? Nieuw project in aantocht ?[/quote]

wou net hetzelfde plaatsen … 🙂 )

Rouji, heb ik je wagen te koop zien staan ? klopt dat ? Zo ja wat is de reden van verkoop ? Nieuw project in aantocht ?

Anoniem

Neje dat was ik niet, dat was Gino, een goeie vriend van me die met de Porsche mag rijden.
                              Aja? Ik ga direkt naar de Topic kijken hehe

$rouji

We hebben je wagen zien staan $rouji, ik dacht al dat ik die wagen nog ergens gezien had en Luc bevestigde mij dat het de jouwe was.

Jij bent dus voor 15u30 erdoor gereden? Daarna hebben we je wagen alleen zien staan op de parking tussen andere aangepaste wagens.

In het topic van RSR aanbiedingen kan je er nog een hele hoop terugvinden.

Anoniem

Ik weet ni of ik dit wel op dit forum kan/mag plaatsen, maar even erop wagen:

Ondertussen eens naar de Self Carwash geweest, en???? TWas Bikini carwash!!!! Hehe niet echt mijn ding maar om de organisatie te steunen men Porsche gestuurd. Het was naast LE CARS!!!! Hier enkele fotokes die ik heb gekregen…..

Vettige fotos zijn er ni, dus zaag er ook ni achter!!!!

Anoniem

@ Luke: ah heel simpel, ik heb vanalles dat ik heb gedaan attesten en goedkeuringen, dus alles is in regel, behalve de velgen, die komen 2mm uit de achterste kas, maar bandenmaat is goed…… 😛 P P P

$rouji

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 74)
                                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.