$rouji’s 996 cabrio sold

Home Forum Porscheforum Fotoboek Porsche algemene Foto’s $rouji’s 996 cabrio sold

• Maker
    Discussie

• Anoniem

na lang twijfelen heb ik besloten om men P 966van 2000 te posten op dit forum.
      Heb de auto via men ex-gebuur ( overleden sinds kort) in Duitsland gekocht. De wagen is een full option zijnde:

Navi groot
      Volleder Savanna beige interieur, maar dan ook alles, incl roosters en lamelletjes….
      Cruise control
      Boordcomputer
      PCm
      Airco
      El zetels + verwarming + geheugen
      Electrische kap op afstandsbediening
      Blauwe kap
      Witte pinkers

Foto zoals ik hem gekregen heb

en zo ziet hij er zo uit….

indien interesse stuur ik de veranderingen die gemaakt werden door met fotokes he…..

15 reacties aan het bekijken - 16 tot 30 (van in totaal 74)
      • hoe heb je dat geflikt? 😯

Anoniem

Porsche is dus zoals hij staat, behalve de 19″ velgen, gekeurd zonder enige opmerking!!!! Met de LSD doors, verlaging, installatie, ombouw…. 💡 💡

$rouji

Anoniem

Thx!!!! is leuk om te horen!!!!! Da was de dag van de fotoshoot dan…..

$rouji

rouji,

ik heb u zaterdag zien passeren op de parking van Groot-Bijgaarden aan de Texaco…mooie bak man!! 8)

[quote=”$rouji da pimp”:3g1gjwn9]hehe ja airride zou ideaal zijn geweest maar ben toch overal geraakt zonder te raken. In de ondergrondse parkings waren er zelfs carwashes, raar he!!!! 8)

$rouji[/quote]

Ba in fran. vind je dat meer en meer zelf in Monaco hebben ze dat allemaal er is er zelf een voor bussen daar.

Anoniem

hehe ja airride zou ideaal zijn geweest maar ben toch overal geraakt zonder te raken. In de ondergrondse parkings waren er zelfs carwashes, raar he!!!! 8)

$rouji

Dan kan een airride welpractisch zijn.
                      Hoog zetten en nul problomo 😉

Ondergrondse parking in Parijs… doet me denken aan een aflevering van Top Gear…

Anoniem

Tijdje geleden…

In augustus dus met de Porsche naar Parijs, Bordeaux en Biscarosse gereden MET verlaging MET velgen
                          en moet zeggen was echt zalig!!!

hier fotoke van een ondergrondse parking in Parijs, was wel uitkijken voor de borduren….en was echt smallekes

fotoke van onze koffers….eerst kap open om gerief in en uit te laden hehe…

mooie wagen, ik zou het zelf nooit doen, omdat ik het voor oudere modelen heb[autos he mannen 😆 ]
                            maar als k jouw porsche ooit is moest tegen komen zou ik ZEKER blijven staan en kijken!!

@ the body doctor: bij jos klos en smos???? what the fu..k betekent da??

een carriosier of een andere vakman die er zijn voeten aan veegt noemen we hier zo jos klos

eigenlijk iemand die je beter niet in huis haald 🙄 😆

[quote=”$rouji da pimp”:30gv9qay]Thx manne!!

@ the body doctor: bij jos klos en smos???? what the fu..k betekent da?? 😛 P P

$rouji[/quote]

En carrosserie zeker

Anoniem

Thx manne!!

@ Mark 986: succes met je project!!!!

@ the body doctor: bij jos klos en smos???? what the fu..k betekent da?? 😛 P P

$rouji

Anoniem

vind hem ook af, zoals ik je ook al vertelde. Ergens normaal want ben die van mij ook een klein beetje 😆 aan het veranderen

15 reacties aan het bekijken - 16 tot 30 (van in totaal 74)
                                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.