$rouji’s 996 cabrio sold

Home Forum Porscheforum Fotoboek Porsche algemene Foto’s $rouji’s 996 cabrio sold

  • Maker
    Discussie

  • Anoniem

      na lang twijfelen heb ik besloten om men P 966van 2000 te posten op dit forum.
      Heb de auto via men ex-gebuur ( overleden sinds kort) in Duitsland gekocht. De wagen is een full option zijnde:

      Navi groot
      Volleder Savanna beige interieur, maar dan ook alles, incl roosters en lamelletjes….
      Cruise control
      Boordcomputer
      PCm
      Airco
      El zetels + verwarming + geheugen
      Electrische kap op afstandsbediening
      Blauwe kap
      Witte pinkers

      Foto zoals ik hem gekregen heb

      en zo ziet hij er zo uit….

      indien interesse stuur ik de veranderingen die gemaakt werden door met fotokes he…..

    15 reacties aan het bekijken - 46 tot 60 (van in totaal 74)
    • Anoniem

        ik heb de wagen deze zondag in het echt gezien, in één woord AF!
        Babbelke met rouji gedaan over de auto etc. Leuk.
        echt klasse!

          die lachen 😀 roll:

          die lopen eens rond de auto vragen de attesten en pakken hun telmachien en gij krijgt de rekening
          😥

          is geen keuring meer is een geldbelegging aan het worden

          eerst betalen om iets te kopen met attesten en dan betaal je in dit apenland om nogmaals een attest op chassisnummer te krijgen

          ik dacht
          24 euro voor attest en 6 euro per gewijzigd deel dus maak de som maar

            Prachtige machine maar wat zeggen ze als je ermee komt aangereden in het keuringstation ??? 😕

              rouija ik vind em ook echt knap, maar ik heb dan altijd al wel een zwak gehad voor omgebouwde porsches… 🙂

                Heeft wel iets! Ik vind dit wel mooi om naar te kijken. Kan je hier echter ook nog zorgeloos mee rijden? 😕

                  neen niet echt, ik bedoel een protech behandeling of die beschermingsvliezen die men rond dure wagens kan laten plakken. Die zie je echt niet en zouden niet verkleuren, maar wel stevig prijskaartje natuurlijk (5000€ voor deel van de wagen te laten doen)…

                  Anoniem

                    @ Setakira: de auto werd van buiten volledig herspoten in dezelfde kleur om kleurverschillen te vermijden. Is het dat wat je bedoelt?

                    Wat betreft de velg: int echt valt het nog goed mee hoor…… 8)
                    $rouji

                      Mooi hoor *rouija.

                      Nu dat je zoveel aanpast aan de wagen, heb je ook een speciale manier (behandeling) voor je koetswerk laten doen?

                      Die allerlaatste foto is dat ook van je wagen want (is persoonlijk natuurlijk) zou ik voor mezelf nooit laten doen, je velg is niet meer door de band beschermd…. 😕

                      Anoniem

                        Anoniem

                          Om dus verder te gaan: Cargraphic Inox uitlaten gestoken, Techart pedalensetje,…..achterbumper gevlakt,….

                          Ter info velgen Asanti Forged (gesmeed) Series driedelig: vooraan 8,5 Et 45 en achteraan 11 breed met ET 40….lekker brede rand

                          LSd doors merk LSD, goed voor keuring en gaat GEWOON open ook…

                          Ik vind em zalig en ben trots op mezelf dat ik men jongensdroom (en zelfs meer) heb kunnen waarmaken voor men 30ste….
                          eindresultaat:

                            Dat gevoel heb ik van tijd tot tijd ook nog over mijn Lancia Delta HF Integralé 16V (met 280 paardjes) 😥

                              [quote=”dirkie”:3q0vt58z]

                              Zo had ik vroeger een Golf MK1 GTI. Uiterlijk volledig origineel, maaaaar

                              …. snel, stevig en baanvast dat dat ding was !
                              Das tuning voor mij.

                              Helemaal mee EENS ❗ ❗ ❗
                              Zonde dat je die niet meer hebt … dat waren nog eens auto’s ❗ [/quote]

                              Tja, is met veel pijn in het hart weg gegaan, maar je kan niet alles bijhouden, spijtig genoeg… 🙁
                              Moest ik plaats teveel hebben had ik hem zeker nog gehad, das tenslotte ook één van DE ikonen in de autogeschiedenis. Heb daar 8 jaar enorm plezier van gehad en mijn broer ook nog eens 6 jaar.
                              Heb er zo twee gehad en wat een rijplezier die karretjes je konden verschaffen ! Enorm ! Een grote Go-Kart
                              🙂

                              ken

                                iedereen heeft zijn persoonlijke smaakt natuurlijk qwa look
                                de velgen vind ik best mooi, maar wel veel geld persoonlijk (iedereen doet natuurlijk wat hij/zij wil uiteraard), maar de velgen van een 996 4s of van een turbo blijf ik ook nog steeds heeel mooi vinden (de velgen van porsche ook trouwens, de ene al wat mooier als de andere 😀 )

                                Ik vind het een mooie wagen zoals iedere porsche trouwens, ik heb zo ook mijn voorkeuren van stijl, zoals iedereen wel heeft, persoonlijk vind ik een 996 4S mooier of een GT3.

                                Zoals eerder aangehaald doe ik zeker ook mijn hoede af voor de gerestaureerde 356, 911 enz…

                                het is wel ergens zo dat van hoe meer geld je in een tuning wagen stopt hoe beter volgens sommige maar ja dat is ieder zijn idee, persoonlijk denk ik ni zo, maar ja iedereen doet wat hij wil.
                                hetzelfde met muziek inbouwen in wagens, je kan daarin zover gaan en je dan daar zoveel zelf inpompen als je zelf wil (dat is niet echt aan mij besteed). Niet integenstaande dat ik zelf liever iets meer betaal voor betere kwaliteit.

                                sorry, maar ik kan koen (911-lover) hier wel in volgen in zijn uitspraak ivm de sfeer daar opt forum… 😕

                                dit gezegd zijnde

                                amaai slik de duurste velgen van de wereld vind ik persoonlijk niet echt iets… bwa, dan nog veel liever een cup velg 😉

                                [quote=”$rouji da pimp”:7fh9974e]@ ken en Torig: THX!!! jesp variante 3 is dus zowel regelbaar in hardheid en hoogte (laagte hehe )[/quote]

                                De kw variante 2 is ook regelbaar in hardheid, hoogte en laagte 🙂
                                het verschil is dat de variante 3 regelbaar is in de ingaande slag en de uitgaande slag. De afstelling daarvan is toch wel heel speciaal…

                                Wat ik mij eigenlijk afvraag: geraak je daar nu nog mee door de keuring

                                mss wel mits bijbetaling zeker en mss links of rechts iets afhalen, maar normaal gezien zou dat geen probleem mogen zijn als de E-keuring erin staat (ik veronderstel dat het hier wel het geval zal zijn).

                                  Zeg Dirkie , wat componeer jij zoal ? misschien ken ik je irl wel beter dan ik denk… ik zit namelijk ook in dat wereldje en mijn naam staat ook op al heel wat producties…

                                    Zo had ik vroeger een Golf MK1 GTI. Uiterlijk volledig origineel, maaaaar

                                    …. snel, stevig en baanvast dat dat ding was !
                                    Das tuning voor mij.

                                    Helemaal mee EENS ❗ ❗ ❗
                                    Zonde dat je die niet meer hebt … dat waren nog eens auto’s ❗

                                  15 reacties aan het bekijken - 46 tot 60 (van in totaal 74)
                                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.