iedereen heeft zijn persoonlijke smaakt natuurlijk qwa look
de velgen vind ik best mooi, maar wel veel geld persoonlijk (iedereen doet natuurlijk wat hij/zij wil uiteraard), maar de velgen van een 996 4s of van een turbo blijf ik ook nog steeds heeel mooi vinden (de velgen van porsche ook trouwens, de ene al wat mooier als de andere 😀 )
Ik vind het een mooie wagen zoals iedere porsche trouwens, ik heb zo ook mijn voorkeuren van stijl, zoals iedereen wel heeft, persoonlijk vind ik een 996 4S mooier of een GT3.
Zoals eerder aangehaald doe ik zeker ook mijn hoede af voor de gerestaureerde 356, 911 enz…
het is wel ergens zo dat van hoe meer geld je in een tuning wagen stopt hoe beter volgens sommige maar ja dat is ieder zijn idee, persoonlijk denk ik ni zo, maar ja iedereen doet wat hij wil.
hetzelfde met muziek inbouwen in wagens, je kan daarin zover gaan en je dan daar zoveel zelf inpompen als je zelf wil (dat is niet echt aan mij besteed). Niet integenstaande dat ik zelf liever iets meer betaal voor betere kwaliteit.
sorry, maar ik kan koen (911-lover) hier wel in volgen in zijn uitspraak ivm de sfeer daar opt forum… 😕
dit gezegd zijnde
amaai slik de duurste velgen van de wereld vind ik persoonlijk niet echt iets… bwa, dan nog veel liever een cup velg 😉
[quote=”$rouji da pimp”:7fh9974e]@ ken en Torig: THX!!! jesp variante 3 is dus zowel regelbaar in hardheid en hoogte (laagte hehe )[/quote]
De kw variante 2 is ook regelbaar in hardheid, hoogte en laagte 🙂
het verschil is dat de variante 3 regelbaar is in de ingaande slag en de uitgaande slag. De afstelling daarvan is toch wel heel speciaal…
Wat ik mij eigenlijk afvraag: geraak je daar nu nog mee door de keuring
mss wel mits bijbetaling zeker en mss links of rechts iets afhalen, maar normaal gezien zou dat geen probleem mogen zijn als de E-keuring erin staat (ik veronderstel dat het hier wel het geval zal zijn).