$rouji’s 996 cabrio sold

Home Forum Porscheforum Fotoboek Porsche algemene Foto’s $rouji’s 996 cabrio sold

• Maker
    Discussie

• Anoniem

na lang twijfelen heb ik besloten om men P 966van 2000 te posten op dit forum.
      Heb de auto via men ex-gebuur ( overleden sinds kort) in Duitsland gekocht. De wagen is een full option zijnde:

Navi groot
      Volleder Savanna beige interieur, maar dan ook alles, incl roosters en lamelletjes….
      Cruise control
      Boordcomputer
      PCm
      Airco
      El zetels + verwarming + geheugen
      Electrische kap op afstandsbediening
      Blauwe kap
      Witte pinkers

Foto zoals ik hem gekregen heb

en zo ziet hij er zo uit….

indien interesse stuur ik de veranderingen die gemaakt werden door met fotokes he…..

14 reacties aan het bekijken - 61 tot 74 (van in totaal 74)
    • Anoniem

[color=darkred]Ik zeg niet omdat de velgen zo duur zijn dat je ze mooi moet vinden, maar gebruik het woord FOOR niet !!! Dat is onterecht. Foor betekent voor mij Auto5 velgen, hetgeen deze Asantis zeker niet zijn.
        betreffende je opmerking ivm Knoet zen velgen: die vind ik super, ik wou die zelf ook in eerste instantie kopen….maar vond de Asanti’s dat ietsje meer hebben.[/color]$rouji

Mja …

eerst even ter verduidelijking … ik type onder veel van mn berichten “gelukkig dat smaken verschillen” … hiermee bedoel ik ook dat ik respect heb voor ieders keuzes en smaak … laat dat even heeeel duidelijk zijn !!

Wat je auto betreft …

Ik ben een Porscheliefhebber in de pure zin van het woord … dus ik hou ook van dingen die Porsche-related zijn … Porsche tunen doe je in mijn ogen met Porsche gerelateerde items … en of jouw velgjes nou 7000 € kosten of je hebt ze van t kerkhof gehaald … dat maakt mij nix … t zijn geen Porschewielen en bijgevolg horen ze voor mij niet op die auto.Wat dan weer zeker niet wil zeggen dat ik ze niet mooi vind !!!
          Of je die auto nu met hoogwaardigmateriaal opbouwd … of met karton … maakt nie uit … feit dat je Van Zweden vernoemd zegt mij al genoeg … daar moet je echt wezen om hoogstaand materiaal jah
          Zaken zoals vleugldeuren in een Porsche … tsjah … mooi staaltje vakmanschap … dat wel … maar euhh wordt het dan geen LamPorghini?
          Vanuit dat oogpunt heb ik dan weer veel meer intresse en belangstelling in een perfect, origineel gerestaureerde 924’er

eneuuu Porsche Scene 😀 D D D wink: 😉
          Je zegt het idd goed … das een boekske vol foorbakken jah … in mijn ogen dan … maar respect hoor dat die auto’s je wel kunnen bekoren … ieder zen meug hé Maar dat kan je toch geen kwalitatief Porscheblad noemen hé … komaan segh … 🙄

eneuuu Leuk dat je naar Zolder gaat !! Denk da je zou staan kijken tot hoeveel die auto in staat is … zelfs zonder de mods !!
          Met een ervaren piloot heb je bruine strepen ipv rubberstrepen achter de auto 😉 😉

Kijk hé … met de tuningwereld kan ik hierover uren en uren blijven discuteren … tot een besluit zal het echter nooit komen … ieder zen ding en zen meugske … en heb vooral respect voor elkaars keuzes ❗

Nog even toelichten voor er weer van alle kanten boze postings komen …
          een 😉 achter een zinnetje betekend zoveel als “ik ben je aan het jennen” … want je weet maar nooit hier … 😀

owjah … financieel advies is niet men vak … ga ik mij zeker niet aan wagen dus … ik kan je wel enkele leuke beats componeren om met t open dakkie door de stad te rijden … je hebt er toch wat muziek in zitten mag ik hopen 😉 😉 8)

Greetz
          Dirk
          😉 😀

Idd, het is niet omdat het duur is dat het mooi is.

Er zijn ook hele dure foorbakken 😉 )

Moest ik al dat geld uitgeven dan zou het niet zijn aan vleugeldeuren, gekleurde veren, electrische gadgets enz…

Zo had ik vroeger een Golf MK1 GTI. Uiterlijk volledig origineel, maaaaar

😀 D D …. snel, stevig en baanvast dat dat ding was !
            Das tuning voor mij.

Maar uiteraard ieder zijn ding, zou saai worden anders

Wat ik mij eigenlijk afvraag: geraak je daar nu nog mee door de keuring
            ❓ ❓ ❓

[quote=”$rouji da pimp”:3nwfqhwi][color=darkred]
              Wat is dus eigenlijk Foor voor jouw? De velgen zijn driedelige ‘gesmede’ of forged wheels van het merk ASANTI, prijs: 7000€, vind je dat foor? Dit noemt men nu eenmaal TUNING.
              En betreffende je financieel advies: die geeft KBC me. En binnenkort ga ik naar Zolder.
              [/color]
              [/quote]

Dat is nu net de reden waaromik niet graag op een Forum als Tuned Belgium kom 🙄
              De sfeer daar is perfect vergelijkbaar met deze post -mijne is de mooiste , de beste , de snelste de duurste- (hier dus van toepassing op de velgen)
              Moet die prijsvermelding echt en is de prijs automatisch de grond van mooi ❓ Ik vind die velgen niet lelijk , dat even ter info , maar het is de manier waarop het geschreven staat dat het bij mij huivert.
              Sorry , maar dat is niet de mentaliteit n de PorscheWereld , maar wel op een Tuned Belgium en helaas meer en meer in het tuningwereldje. Dat is ook de reden waarom ik me na 15 jaar actief in de tuningsscene meer en meer distantieer van dit wereldje. Auto’s en tuning zijn een hobby en moeten naar persoonlijke smaak en mogelijkheden gaan en niet naar budgetten (mijne is duurder dus de jouwe is niks 👿 )
              Sorry , maar dit moest even van me af.
              Verder heel veel respect voor jou wagen en ik mag zulke dingen wel 😉
              Maar met de voetjes op de grond blijven en iedereen in zijn waarde laten

[size=75:3nwfqhwi](Koen de zeer tevreden is met zijn tweedehandse driedelige velgen die maar een fractie van jouw velgen hebben gekost) [/size]

Dit zijn dan wel de duurste velgen op de wereld , maar zijn ze daarom mooi ❓ ❓ ❓

Anoniem

Om verder te gaan dus: heb er de 2 fase snoet opgestoken
                Orginele stukken van Porsche + xenon

Voorbumper: GT3 look Van Zweeden
                Achterbumper: Turbo Van Zweeden met nummerplaatuitsparing weggewerkt
                Zijlijsten: Gt3 Porsche

En om kleurverschillen te vermijden werd de P vanbuiten volledig gespoten int zelfde kleurke!!!

$rouji

Anoniem

@[color=darkred] Dirkie: je reaktie heb ik met gemengde gevoelens gelezen.
                  1. Ik ben content dat je eerlijk antwoord
                  2. Ik ben uitermate NIEt met je eens dat je mijn 996 bestempelt als FOORBAK. Alles is van hoogwaardig materiaal. EN heb 996 phase 2 snoet gestoken met orginele Porsche staalplaat onderdelen. Geen polyster dus. Enkel voor de bumpers heb ik voor Van Zweeden polyster bumpers genomen omdat die toch om het jaar of tweejaar worden veranderd.
                  Wat is dus eigenlijk Foor voor jouw? De velgen zijn driedelige ‘gesmede’ of forged wheels van het merk ASANTI, prijs: 7000€, vind je dat foor? Dit noemt men nu eenmaal TUNING.
                  En betreffende je financieel advies: die geeft KBC me. En binnenkort ga ik naar Zolder.
                  Dus de 996 van Independent racing enkele maanden geleden in Porsche scene met de airride is voor jouw ook foor?[/color]

@ ken en Torig: THX!!! jesp variante 3 is dus zowel regelbaar in hardheid en hoogte (laagte hehe 8) 8) )

[quote=”ken”:1flltsvd]kben je topic eventjes gaan zoeken op ‘t andere forum

HEEEL KNAP
                    een P met vleugeldeuren 😀 wink:

knoet je bent co-admin op dat forum heb ik gezien 😉

post gerust de andere foto’s ook hoor[/quote]

😯 😯
                    Mijn nieuwsgierigheid was gewekt door die vleugeldeuren-reactie hier.

Dit is de pic die ik tot nu toe al ontwaard heb ervan :

SJIEK !!! 8) 8)

edit:

nog wat meer:

ken

[quote=”$rouji da pimp”:rq9u5w23]Ok dan….

Het allereerste: KW variante 3….
                      [/quote]

een KW variante 3, is wel een hele speciale om af te stellen… 😯
                      knap

ook prachtige velgen, lekker groot en super mooi

ken

kben je topic eventjes gaan zoeken op ‘t andere forum

HEEEL KNAP
                        een P met vleugeldeuren 😀 wink:

knoet je bent co-admin op dat forum heb ik gezien 😉

post gerust de andere foto’s ook hoor

hey 😉

Ik las je topic op dat “andere’ forum ook es ff door …
                          Heeeel mooie wagen hoor … echt wel … maar euuu …

Ik persoonlijk zou het een doodzonde vinden om er allerhande kits op te vijzen (zoals VH tuning 997 look etc etc) om dan nog maar te zwijgen over de niet gerelateerde Porsche artikelen …. 🙄
                          Ge maakt er zoals wij hier zeggen “ne foorbak” bak van …
                          Das uiteraard mijn persoonlijke mening …
                          Ik zou eerst investeren in wat rij cursusjes etc … alvorens massas geld uit te geven aan ophanging etc … je zou ervan staan kijken tot wat jou Porsche in staat is zonder al deze extra’s … tenzij je al een ervaren racepiloot bent natuurlijk 😉

Veel plezier ermee ❗

Dirk
                          8)

k heb de meeste pics wel al gezien op tuned-belgium.com, maar k wil ze hier ook nog wel is zien verschijnen 8)

Anoniem

Ok dan….

Het allereerste: KW variante 3….

Dat ziet er prachtig uit.
                                Welkom hier op het forum en veel succes met de wagen

tuurlijk, laat komen die fotookes en info….. 😯 8)

14 reacties aan het bekijken - 61 tot 74 (van in totaal 74)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.