RPM PORSCHE GENTLEMEN DRIVING DAYS

Home Forum Porsche Uitstappen RPM PORSCHE GENTLEMEN DRIVING DAYS

• Maker
    Discussie
  • Volgend op een lange zoektocht naar iets soortgelijks zoals in onze buurlanden ( met name : voor een schappelijke prijs op circuit te kunnen gaan zonder daarom tussen van alles en nog wat te moeten rijden en de mogelijke gevolgen daarvan….)) maar bij gebrek aan aanbod … ben ik beginnen zoeken om zelf iets te organiseren.

Aangezien dit reeds verscheidene malen werd aangeboden of geprobeerd maar ofwel werd geannuleerd omwille van kostprijs ofwel vanwege het tekort aan deelnemers, hierbij eerst een duidelijke omschrijving van wat jullie precies kunnen verwachten.

Bedoeling zou zijn om op temijn iets zoals de nederlandse pleasure porsche club racing te bekomen, dus niet noodzakelijk track-cars maar in functie van niveau en wagentypes enige onderverdeling te maken. (uiteraard op lange termijn). Op korte termijn zouden we wel met een pure porsche sessie kunnen starten.

Binnen het kader van de http://www.driversdays.be (ervaring circuit events via bikers days) zal op onderstaande data een klasse worden voorbehouden voor Porsches indien we met minstens 20 wagens voor Mettet inschrijven.(aantal voor spa valt nog te bekijken) Op deze manier valt het kostplaatje mee, is de kwaliteit van de organisatie en bijstand verzekerd en kunnen we zelf zorgen voor de Porsche Gentlemen Driving Spirit !

Aanbod is 4 sessies van 40 minuten vrij rijden voor 175€ op Mettet / 349€ op Francorchamps
    Andere diensten zoals huur box,wagen of instructeur, zijn beschikbaar via http://www.driversdays.be

Indien interesse graag reactie op volgende vragen :

1) circuit ervaring ? geen – basis – goed

2) type wagen ?

3) Beschikbaarheid en interesse op onderstaande data ?
    02.04.2010 – Mettet
    07.04.2010 – Francorchamps
    27.04.2010 – Francorchamps
    17.05.2010 – Mettet
    15.06.2010 – Mettet
    07.08.2010 – Mettet
    16.09.2010 – Francorchamps
    12.10.2010 – Mettet
    18.10.2010 – Francorchamps

Vragen of opmerkingen: consult.rpm@gmail.com

6 reacties aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
    • Reeds ingeschreven op 7 april, Francorchamps. Dus kandidaat 🙂

rjf

1) Geen Circuit ervaring
        2) Boxster 2.7
        3) Mettet ok, Francorschamps is me te duur, niet in Mei wegens groot verlof 😉

1) Beetje circuitervaring
          2) 911 Super Carrera 😉
          3) maakt voorlopig niet uit, kan indien nodig verlof pakken. 27/4 zou mooi zijn want dan verjaar ik :mrgreen:

EDIT: bij voorkeur ook Mettet.

Die Mettet vind ik heel goed betaalbaar, als we 07/08 kunnen hebben is dat zelfs een zaterdag wat voor veel zelfstandigen onder ons pure winst is. Veel rijden is altijd plezanter, maar 4×40 minuten is ook al niet niks + qua bandenslijtage enzo … bij mij is’t wel de bedoeling van nog met dezelfde banden naar huis te rijden 😉

Mijn input :
            1) Geen circuitervaring
            2) 996 4S
            3) 07/08 Mettet

Anoniem

Ik vind het zeker niet slecht om te trachten e.e.a te organiseren. Maar ik heb hier toch een serieuze opmerking over. Waarom moet dat zo duur zijn ? Of zijn er zo weinig die voor zo’n dag inschrijven dat de organisatie er anders zijn broek zou aan scheuren ? Kan zijn hé, daarom dat ik het ook ff opmerk.

Ter vergelijking : met Skylimits heb je op Francorchamps van 9 tot 12 en van 13 tot 18 open pitlane voor 350 euro.

Dit is toch echt pakken goedkoper. 4 x 40 min is tenslotte nog niet eens 3 uur. En tijdens zo’n dag open pitlane rij je dus wel heel wat tijd en km meer. Ik heb zo verleden jaar op een dag meer dan 5 uur op de baan gezeten.
              Dus hoop ik dat men begrijpt waarom ik mij hier vragen over stel…

1) Geen circuit ervaring
                2) 997 S Cabrio
                3) Kies maar, t’zal zo al moeilijk genoeg zijn om er aan uit te geraken.

Greetz,

Plumber

6 reacties aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
              • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.