rs america als dd

Home Forum Stel jezelf even voor ! rs america als dd

• Maker
    Discussie
  • hallo forum,

ik zit hier al een dik jaar mee te lezen, misschien toch maar eens tijd om me voor te stellen. na 30 jaar dromen kocht ik vorig jaar een motorblok bij een hier gekend huis van vertrouwen om zelf herop te bouwen en dan in een tweede fase in een kas in te bouwen. de prijs was navenant de goede naam van de verkoper. de ‘lopende’ motor bleek weliswaar voorzien van verse olie, maar was tevens zwaar vastgelopen in zijn vorig leven. mijn eerste kennismaking met de porsche-scene was er dus een erg teleurstellende…. de gedemonteerde motor werd voor onderdelen verkocht, het verlies geslikt.
    nu, een jaar later, terug in de ban van de droom, heb ik van een vriend een rs america gekocht, in leuke staat maar met wat electrische issues. die zijn ondertussen van de baan en dus is het eindelijk gezellig dagelijks 911’en…

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 37)
    • Toevallig niet met de Melandri zijn madam mogen rijden? 😛

[quote=”Harley G” post=190185]Knap speelgoed. Rij je nog met de moto of is dat voorbij?[/quote]

alleen als het genoeg opbrengt :coolness: want dat is werk! :salut: Ik ben altijd al meer een auto dan een motomens geweest trouwens 😀

enfin, niet zoveel dus: de laatste waarmee ik gereden heb, zijn die van Sykes en Melandri, maar dat is alweer een jaar geleden. Met klantenmoto’s rijd ik eigenlijk nooit, en de laatste van de MV’s is vorig jaar naar een verzamelaar in Engeland gegaan. Met het heengaan van Castiglioni en het vernieuwde management ginder is ook iedereen waar ik nog banden mee had of mee gewerkt had bij MV weg, dus die link is ook uitgewist… (één van de bazen zit nu bij Ducati, dus die band is er nu wel :relaxman: )

binnen enkele jaren heb ik wel een midlifecrisis en dan bouw ik wel eens eens CBX1000 op met wat leuke spullen denk ik :happydance:

Knap speelgoed. Rij je nog met de moto of is dat voorbij?

PDS

inderdaad megabak ! :first:

veel plezier ermee

XXX

Hey Steven, succes met de RSA en veel veilige km’rs gewenst.
              MEGABAK :up: :up: :up:

[quote=”deepee” post=190106][quote=”Steven.casaer” post=190103]… als ik hier de teneur lees, dan zou ik hem precies beter meteen verkopen … ik moet wel eerlijk zeggen dat ik niet zo geloof in al die gekke prijzen[/quote]
                het ding is zeker waardevast, dus niet verkopen maar koesteren. en je kan er vergif op innemen dat er een handvol bereid is om hem vandaag kif-kif van je over te nemen. als je hem morgen zonder opleg kan inruilen tegen een 997tt, zou je dat dan doen?[/quote]

kif-kif? wat noemt een mens kif-kif natuurlijk… er zitten ondertussen ook een 50-tal uren werk in om de electriciteit te herdoen en de andere zaken in orde te brengen die ik er nog aan gedaan heb. Nu, dat heb ik voor mezelf gedaan, niet omdat het noodzakelijk was natuurlijk :drink:

ruilen tegen een 997 turbo? Als het de juiste :happydance: voor mij is wellicht wel denk ik… ik doe tenslotte véééél kilometers per jaar met mijn speelgoed :driver: , zo rond de 35000-40000, veelal in duitsland :coolness: …

[quote=”Steven.casaer” post=190103]… als ik hier de teneur lees, dan zou ik hem precies beter meteen verkopen … ik moet wel eerlijk zeggen dat ik niet zo geloof in al die gekke prijzen[/quote]
                  het ding is zeker waardevast, dus niet verkopen maar koesteren. en je kan er vergif op innemen dat er een handvol bereid is om hem vandaag kif-kif van je over te nemen. als je hem morgen zonder opleg kan inruilen tegen een 997tt, zou je dat dan doen?

[quote=”Vonheist” post=190100]Proficiat met zo’n mooie aankoop !

Ik vroeg mij al af waarom de circuitliefhebbers niet meer keken om een RSA in huis te halen,
                    zeker nu de RS’n haast onbetaalbaar worden.

Geniet ervan ![/quote]

als ik hier de teneur lees, dan zou ik hem precies beter meteen verkopen :engeltje: en iets minder waardevol speelgoed kopen…

ik moet wel eerlijk zeggen dat ik niet zo geloof in al die gekke prijzen: ik zie er veel héél hoog geprijsd staan, maar ik ken eerlijk gezegd niemand die ook echt die prijzen betaalt… (en ik heb nogal wat klanten en kennissen die toch met een 911 rijden…)

enfin, als er iemand 100k wil voor geven, dan mag hij toch wel weg denk ik. Dan koop ik me een 997 turbo 🙂

Proficiat met zo’n mooie aankoop !

Ik vroeg mij al af waarom de circuitliefhebbers niet meer keken om een RSA in huis te halen,
                      zeker nu de RS’n haast onbetaalbaar worden.

Geniet ervan !

[quote=”petertav” post=189984]Mooie wagen!!!! Hadden de RSA’s normaal geen vaste spoiler of zijn er gewoon veel die zo eentje hebben en er mee rondrijden?
                        Veel plezier met je prachtwagen![/quote]

hadden ze inderdaad, ik heb er ook terug eentje gevonden (een juiste én originele) maar die ligt aan de kant. Zo zonder passeert het net iets minder opvallend hé…

Hartelijk welkom!!!
                          Hebt gij gewonne met de lotto? Zone schonen oto! :first:

Mooie wagen!!!! Hadden de RSA’s normaal geen vaste spoiler of zijn er gewoon veel die zo eentje hebben en er mee rondrijden?
                            Veel plezier met je prachtwagen!

S2

Welkom Steven!

Heel knappe bolide! (En weer wat bijgeleerd over de RSA )

[quote=”porsche 1988″ post=189936]Welkom en proficiat met je mooie wagen. :driver:
                                Maar vervoer hem in het vervolg achterwaarts in de trailer. :coolness:[/quote]

zo zijn ze hem komen brengen, is mijn trailertje niet hoor !

als die duc goed afgesteld was, dan beken ik volgaarne mijn betrokkenheid 😀

Welkom en :applaus: :applaus: :applaus: , en als je de S.C. van Motorwereld bent heb je enkele jaren geleden nog mijne Duc volledig afgesteld voor op circuit :salut: :salut: :salut:

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 37)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.