rs america als dd

Home Forum Stel jezelf even voor ! rs america als dd

• Maker
    Discussie
  • hallo forum,

ik zit hier al een dik jaar mee te lezen, misschien toch maar eens tijd om me voor te stellen. na 30 jaar dromen kocht ik vorig jaar een motorblok bij een hier gekend huis van vertrouwen om zelf herop te bouwen en dan in een tweede fase in een kas in te bouwen. de prijs was navenant de goede naam van de verkoper. de ‘lopende’ motor bleek weliswaar voorzien van verse olie, maar was tevens zwaar vastgelopen in zijn vorig leven. mijn eerste kennismaking met de porsche-scene was er dus een erg teleurstellende…. de gedemonteerde motor werd voor onderdelen verkocht, het verlies geslikt.
    nu, een jaar later, terug in de ban van de droom, heb ik van een vriend een rs america gekocht, in leuke staat maar met wat electrische issues. die zijn ondertussen van de baan en dus is het eindelijk gezellig dagelijks 911’en…

15 reacties aan het bekijken - 16 tot 30 (van in totaal 37)
    • Welkom en proficiat met je mooie wagen. :driver:
      Maar vervoer hem in het vervolg achterwaarts in de trailer. :coolness:

Welkom op het *porsche forum :drink:
        Zeer mooie *porsche :applaus:

voila, een zondag voormiddag en weer wijzer. Thx jongens :drink:
          Ik ben fier om deze mooie wagen in ons midden te ontvangen. *luv

Ik heb moeten opzoeken wat the big deal was. Bij deze:
            http://www.rsamerica.net/whatis.htm

Hier maar eens kijken : http://www.rsamerica.net/market/vehicles/

Ze gaan ook al boven de 100k

[quote=”Rufie” post=189883]Verschil met een nieuwe is. Koop vandaag een nieuwe van 100k, over 5 jaar is hij nog 60k waard of minder.
                Koop je vandaag een RS van 100k, over 5 jaar is hij wellicht 150k of meer waard…

Maar begrijp me niet verkeerd, ik vind het super dat je daar dagelijks met rijdt.[/quote]

euh, het is een rsa he, geen rs, en dus ook geen 100k 😉

ken

Klopt ook rufie 😀

Welkom. Schone *porsche

welkom en knappe wagen :up:

Verschil met een nieuwe is. Koop vandaag een nieuwe van 100k, over 5 jaar is hij nog 60k waard of minder.
                        Koop je vandaag een RS van 100k, over 5 jaar is hij wellicht 150k of meer waard…

Maar begrijp me niet verkeerd, ik vind het super dat je daar dagelijks met rijdt.

ken

Thx voor de foto’s :up:
                          Genieten moet je doen van iedere *porsche 😀

zeer mooie wegen en kleur *luv , gewoon mee rijden hoor. Er zijn mensen genoeg op het forum die hun bolide voor dagelijks gebruik laten keuren…

[quote=”deepee” post=189834]welkom steven !
                              je hebt, als de auto de juiste VINs heeft en matching numbers is, een waardevolle RSA in je bezit. denk er goed over na of je hem dan als DD wil gaan gebruiken.[/quote]

vin is in elk geval correct rsa 1992, model 1993. motor dateert ook van 92, maar of de twee matching zijn, is de vraag. ze werken wel leuk samen, met inox uitlaat en k&n: heerlijk geluid :music: en 275pk aan de wielen op de testbank :driver:

[quote=”Rufie” post=189863]Welkom Steven. Amai met zo een waardevolle investering als DD…
                                Je hebt gelijk, een Porsche is gemaakt om te rijden, maar ik zou er zelf zuinig op zijn.[/quote]

amai, ik dacht dat iedereen vooral graag reed met zijn porsche 🙂 🙂

iemand die een moderne koopt, rijdt er toch ook dagelijks mee, niet? en die heeft toch mog een pak meer betaald meestal….

enfin, wellicht is dit dan heiligschennis, maar ik heb er bewust al veel mee in slecht weer en hevige reden gereden, om te zien of er problemen of pannes opduiken, (voorlopig niet dus) want vanaf maart moet ie mij in europa rondvoeren en dan wil ik geen miserie 🙂

euh, ja zeker, met twee extra wielen…

15 reacties aan het bekijken - 16 tot 30 (van in totaal 37)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.