RS fest 2013 ZOLDER

Home Forum Porsche Uitstappen RS fest 2013 ZOLDER

15 reacties aan het bekijken - 16 tot 30 (van in totaal 59)
    • Dat de trackday niet door ging wist ik al.
      Maar 964 RS’en gaan bekijken, hoe slecht kan dat zijn? :mrgreen:

Ik zag dit topic net. Enkele vrienden van mij hadden ingeschreven voor deze trackday (en betaald). Blijkbaar is de organiserende firma (easy track ?) failliet gegaan, track day gaat dus niet door.
        De Engelse 964 RS club die het organiseerde komt die dag wel samen op parking Zolder, om daarna door te rijden naar de Nurburgring dacht ik. Maar veel meer dan enkele 964RS-en op een parking bekijken zal je er dus niet kunnen gaan doen.

RS fest 2013 gaat NIET door in Zolder !!!!
          ben vandaag op circuit geweest en in planning gelezen wat er voor vrijdag opstaat , er staat genoteerd ‘ZASY TRACK’ heb op internet opgezocht wat het was en kwam uit op … zie op webside – easy track zolder porsche 🙁 :bounce:

Zal wel een statisch gegeven worden in Zolder:
            We’ve had the go ahead to use the car park by the entrance even though we will not be on track. So it is all systems go for the meeting! Hope to see you there.

Namiddag ook congé!
              Cu

Verlof aangevraagd en gekregen. See y’all on Friday. :salut:

Staat niets van te lezen op hun forum dat het afgelast is, eind April hebben ze nog gemeld dat ze nadien doorrijden naar de Nurburgring.
                  http://forums.rennlist.com/rennforums/964-forum/737033-rs-fest-2013-zolder-belgium.html

zal eens informeren , kom er wekelijks :drink:

[quote=”RS” post=131227]Net door onze Luc933cabrio voor dit evenement terug wakker gemaakt.
                      Gaat dit nog door?
                      Wil mij inschrijven voor circuit deelname maar hun site lijkt gesloten!
                      Zou mij verbazen dat het “vol” staat?
                      Hou wel de datum vrij.[/quote]

ik dacht gelezen te hebben dat het niet door gaat wegens te weinig wagens die circuit willen rijden

Net door onze Luc933cabrio voor dit evenement terug wakker gemaakt.
                        Gaat dit nog door?
                        Wil mij inschrijven voor circuit deelname maar hun site lijkt gesloten!
                        Zou mij verbazen dat het “vol” staat?
                        Hou wel de datum vrij.

Zal ook proberen re gaan…

:first: :first: :first:

[quote=”luc993cabrio” post=118932]Hallo Kroket :applaus: :applaus: :applaus: :driver: :driver: :driver:[/quote]

Terugnemen die kroket ! Zat paardenvlees in !

ik zou graag ook gaan kijken maar helaas kheb geen RS

Deze mogen een email gehad van de organisator met de melding dat de trackday vol zit.
                                  Ben dus te laat met inschrijven…

Maar ga toch een kijkje nemen.

15 reacties aan het bekijken - 16 tot 30 (van in totaal 59)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.