RS

• Maker
    Discussie
  • Hey mannen :driver:
    Yep terug beslist om en in te kunnen loggen. Bedankt David, ene sorry voor de last!
    Onder r**s kan niet meer (wil David niet nog meer problemen geven), nu onder RS dus 😎

Wees gerust, alles is netjes gevolgd geweest. Ben dus redelijk op de hoogte hier.

Mijn schriftelijk afwezigheid hier heeft niks met de werking van het forum en zijn leden te maken. De enkele onaangename en onterechte opmerkingen die toevallig samenkwamen met het echte ongemak laat ik buiten beschouwing.

Neen, het ‘t net is niet altijd even vriendschappelijk!!
    Wees behoedzaam over wat je hier neerzet!

Dit is hier het enige open forum waar ik op actief ben en waar ik ook mijn webadres opgezet had.
    En bij Googelen komt het forum er als één van de eersten naar boven. Op zich ok, maar voor sommigen (lees klanten) onder ons lokt het lezen ervan ook jammer genoeg wat jaloezie op 🙁
    Jaloezie is een verschrikkelijke ziekte!!!
    Dan maar beslist aan David te vragen om alles eraf te gooien en een tijdje te bezinnen wat en hoe.

Ben dus terug, allé als ik er nog bij mag 😕

Nog voor ene keer ‘ook nen goeie morgen’

JP

15 reacties aan het bekijken - 16 tot 30 (van in totaal 53)
    • Mooi verslag Jp ,spijtig genoeg door vakantie kon ik niet aanwezig zijn.
      Jp dat blondje kan toch met haar gsm een foto doorsturen of is ze daarvoor te blond 😉 😉

Ola ola, afgedroogd 👿 , neene dat zou pas echt een afrond zijn geweest!
        Onderschat, dat heb ik gedaan :oops:.
        Het grote leeftijdsverschil tussen beide wagens was op track plots heel klein!!!
        En ja da’s verschieten :respekt:

Foto’s van die koeketiene heb ik (nog) niet, wel haar gsm n°[IMG]http://i45.tinypic.com/f3x208.gif[/IMG]

Mooi verslag en jammer te horen dat je bent afgedroogd door die jonge gasten :mrgreen:
          Ik mis hier wel nog een detail,…foto van die jonge koeketiene :engeltje:

@ Tim, 😳 maak het nog maar erger bedankt!!! 😉
            @ Pascal, ben er echt mee verveeld!! Zelfs naar Zolder en A Nijs (VAB) gebeld
            maar geen oplossing gevonden. (ben tgv gsm update alle geheugen kwijt gespeeld, vandaar) had dus al weet van het slechte weer, jammer!

No probs JP! Vandaag (zondag) heeft het op een uur na een hele dag geregend…
              We hebben ons geamuseerd, maar er was erg weinig volk komen opdagen.
              Een spoedig herstel van je rug gewenst!
              Greetz

knap verslag JP, ik ruik zo het verbrand rubber door mijn computer :driver: 😉

[quote=”RS” post=105971]

Nog dit: onze Tim Vanbroekhoven zijn machien: zou die op ‘t recht stuk wel es vlug oversteken…..heb beschamend hard moeten trappen om dat te kunnen doen verdoemme!!! Nen 3.2 hé!!!!
                  Ligt ook zeer goed in de bochten en oogt mooi.
                  [/quote]

Twas dikke pret hé! Bedankt voor het fijne gezelschap daar! Hopelijk volgend jaar weer. Uwe GT4S is echt een ferm machien!

PS: ik wil het niet nog ‘erger’ maken, maar tis ne 3 liter :mrgreen:

VAB Zolder dus:

Mede ook na het bekijken van Jokke vlo’s filmpje ( editie 20) vond ik het daar doenbaar en ben zaterdag, weliswaar met een zeer afwachtende houding maar met hoop fatsoenlijk te zullen kunnen rijden, er naar toe vertrokken.

Een strakke organisatie, maar 170 inschrijvingen aanvaarden = het creëren van een behoorlijke warboel in de pits!
                    Nu daar geen ongevallen, op de baan daarentegen…na 10′ ROOD, behoorlijke klap (helm van bijzit aan de overkant van de baan teruggevonden) afgevoerd en hopelijk niet te ernstig! En zo volgden er nog een paar, materiële schade genoeg gelukkig verder geen lichamelijke kwetsuren.

In een rustig moment dan toch de baan op gegaan en wat opwarm rondjes gereden, bandjes op druk gezet om dan vervolgens passagiers mee te nemen.
                    Leuke bedoening, blond schat +/- 28j ferm modelleke, die ik met veel plezier assistentie bij het vastklikken van de gordel gegeven heb en nog goede babbels ook…smaak naar meer (extra rondje gereden natuurlijk:p) Met veel zin op naar de volgende………….kerel met een geurke aan, m’n goesting was direct over!

Het rijden zelf is mij veel beter bevallen dan de vorige keren, t’ begint terug te lopen. Wel de 4S 1x volledig moeten terughalen net bij het aanremmen van de chicane (heuvel) tgv een oliespoor (Bianchi tot Villeneuve!!). Er is toch nog iets blijven hangen van vroeger.
                    Weeral veel spijt toch geen GT3 te hebben gekocht ipvb de aanpassingen aan de 4S! Alhoewel, lees verder…
                    Van dan af mijzelf eens goed laten gaan. Ook verrassend veel vrije baan gekregen, weinig verkeer en slechts hier en daar wat ongelijnde rijders. Men moest wel z’n momenten kiezen.
                    Over de rappere kerels; sommigen zaten duidelijk met de wedstrijd module op on!
                    Zo’n Renault RS spel is verdorie een lastig ding om van weg te rijden!!!!

In de vroege namiddag was mijn pijp uit en dan ook beslist om huiswaarts te
                    keren, zou het de zondag toch nog eens gaan bekijken.
                    Ja lap ferm tegen m’n kl*ten!!! Geraak bijna niet meer uit m’n bed, rug van boven tot onder vast, nakende migraine en voila…fijn weekend gewenst.
                    Dus vandaag geen circuit voor mij!!! Balen!!!!
                    Sorry Pascal,kon niet verwittigen.

Ok, al bij al dan toch nog een goed weekend geweest.
                    Mede forummers gezien en door de mensen van POCA zeer goed ontvangen. Terug oude bekenden tegen het lijf gelopen (gelukkig is het niet ik alleen die ouder aan het worden is), de 4S weer wat beter kunnen lezen en ook droevig nieuws ivm het plots overlijden van een oud circuit collega, kortom de dinges des levens.

Nog dit: onze Tim Vanbroekhoven zijn machien: zou die op ‘t recht stuk wel es vlug oversteken…..heb beschamend hard moeten trappen om dat te kunnen doen verdoemme!!! Nen 3.2 hé!!!!
                    Ligt ook zeer goed in de bochten en oogt mooi.

Foto: iemand met een in top staat verkerende 993RS in de groep!!!!! Nen durver of…

[IMG]http://i47.tinypic.com/11toraa.jpg[/IMG]

Net thuis van klantbezoek…’t is hier momenteel ferm ah regenen…zit met de verkeerd schoentjes 😕 zal de lijntjes maar mijden zekers Luc?
                      Hou het voorzichtig, hopelijk doen de collega’s het ook.
                      Pascal4S en Tvenbroekhoven, zien elkaar daar dan 😉

[quote=”RS” post=105877]Ben twee daagjes aanwezig op de VAB dagen te Zolder (lijntjes trekken 😉 ).
                        Nog iemand van hier??? box 18/19 POCA n° 63[/quote]

Jep!

Ikke! Alé, als mijn knutselwerk het 2 dagen houdt. Zolder is wel de ultieme test. :mrgreen:

[quote=”RS” post=105877]Ben twee daagjes aanwezig op de VAB dagen te Zolder (lijntjes trekken 😉 ).
                          [/quote]

En binnen de lijntjes blijven hé JP :driver: :driver: :driver:

Ik ga zondag proberen om het daar wat in goede banen te houden :mrgreen:

Ben twee daagjes aanwezig op de VAB dagen te Zolder (lijntjes trekken 😉 ).
                              Nog iemand van hier??? box 18/19 POCA n° 63

Welcome back here JP :relaxman:

[quote=”porschky” post=102437]er bestaat nochtans goede medicatie tegen jaloezie… te verkrijgen in 6, 9 en 12 mm…[/quote]

:happy:

15 reacties aan het bekijken - 16 tot 30 (van in totaal 53)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.