VAB Zolder dus:
Mede ook na het bekijken van Jokke vlo’s filmpje ( editie 20) vond ik het daar doenbaar en ben zaterdag, weliswaar met een zeer afwachtende houding maar met hoop fatsoenlijk te zullen kunnen rijden, er naar toe vertrokken.
Een strakke organisatie, maar 170 inschrijvingen aanvaarden = het creëren van een behoorlijke warboel in de pits!
Nu daar geen ongevallen, op de baan daarentegen…na 10′ ROOD, behoorlijke klap (helm van bijzit aan de overkant van de baan teruggevonden) afgevoerd en hopelijk niet te ernstig! En zo volgden er nog een paar, materiële schade genoeg gelukkig verder geen lichamelijke kwetsuren.
In een rustig moment dan toch de baan op gegaan en wat opwarm rondjes gereden, bandjes op druk gezet om dan vervolgens passagiers mee te nemen.
Leuke bedoening, blond schat +/- 28j ferm modelleke, die ik met veel plezier assistentie bij het vastklikken van de gordel gegeven heb en nog goede babbels ook…smaak naar meer (extra rondje gereden natuurlijk:p) Met veel zin op naar de volgende………….kerel met een geurke aan, m’n goesting was direct over!
Het rijden zelf is mij veel beter bevallen dan de vorige keren, t’ begint terug te lopen. Wel de 4S 1x volledig moeten terughalen net bij het aanremmen van de chicane (heuvel) tgv een oliespoor (Bianchi tot Villeneuve!!). Er is toch nog iets blijven hangen van vroeger.
Weeral veel spijt toch geen GT3 te hebben gekocht ipvb de aanpassingen aan de 4S! Alhoewel, lees verder…
Van dan af mijzelf eens goed laten gaan. Ook verrassend veel vrije baan gekregen, weinig verkeer en slechts hier en daar wat ongelijnde rijders. Men moest wel z’n momenten kiezen.
Over de rappere kerels; sommigen zaten duidelijk met de wedstrijd module op on!
Zo’n Renault RS spel is verdorie een lastig ding om van weg te rijden!!!!
In de vroege namiddag was mijn pijp uit en dan ook beslist om huiswaarts te
keren, zou het de zondag toch nog eens gaan bekijken.
Ja lap ferm tegen m’n kl*ten!!! Geraak bijna niet meer uit m’n bed, rug van boven tot onder vast, nakende migraine en voila…fijn weekend gewenst.
Dus vandaag geen circuit voor mij!!! Balen!!!!
Sorry Pascal,kon niet verwittigen.
Ok, al bij al dan toch nog een goed weekend geweest.
Mede forummers gezien en door de mensen van POCA zeer goed ontvangen. Terug oude bekenden tegen het lijf gelopen (gelukkig is het niet ik alleen die ouder aan het worden is), de 4S weer wat beter kunnen lezen en ook droevig nieuws ivm het plots overlijden van een oud circuit collega, kortom de dinges des levens.
Nog dit: onze Tim Vanbroekhoven zijn machien: zou die op ‘t recht stuk wel es vlug oversteken…..heb beschamend hard moeten trappen om dat te kunnen doen verdoemme!!! Nen 3.2 hé!!!!
Ligt ook zeer goed in de bochten en oogt mooi.
Foto: iemand met een in top staat verkerende 993RS in de groep!!!!! Nen durver of…
[IMG]http://i47.tinypic.com/11toraa.jpg[/IMG]