- Dit onderwerp bevat 53 reacties, 25 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 11 jaren, 8 maanden geleden door .
-
Discussie
-
6 juli 2012 om 00:03
Hey mannen :driver:
Yep terug beslist om en in te kunnen loggen. Bedankt David, ene sorry voor de last!
Onder r**s kan niet meer (wil David niet nog meer problemen geven), nu onder RS dus 😎Wees gerust, alles is netjes gevolgd geweest. Ben dus redelijk op de hoogte hier.
Mijn schriftelijk afwezigheid hier heeft niks met de werking van het forum en zijn leden te maken. De enkele onaangename en onterechte opmerkingen die toevallig samenkwamen met het echte ongemak laat ik buiten beschouwing.
Neen, het ‘t net is niet altijd even vriendschappelijk!!
Wees behoedzaam over wat je hier neerzet!Dit is hier het enige open forum waar ik op actief ben en waar ik ook mijn webadres opgezet had.
En bij Googelen komt het forum er als één van de eersten naar boven. Op zich ok, maar voor sommigen (lees klanten) onder ons lokt het lezen ervan ook jammer genoeg wat jaloezie op 🙁
Jaloezie is een verschrikkelijke ziekte!!!
Dan maar beslist aan David te vragen om alles eraf te gooien en een tijdje te bezinnen wat en hoe.Ben dus terug, allé als ik er nog bij mag 😕
Nog voor ene keer ‘ook nen goeie morgen’
JP
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.