- Dit onderwerp bevat 14 reacties, 8 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 6 jaren, 9 maanden geleden door .
-
Discussie
-
7 maart 2015 om 17:36
wij zijn met 6 thuis, er zijn maar twee zetels in de rsa.
😳
hij blijft dus eigenlijk altijd gewoon staan, en voor trajecten alleen doorheen de nacht is hij toch nog minder aangewezen dan ik al dacht…hij is dus te koop, maar voor hij op het net gaat, zitten hier misschien kandidaten/verzamelaars/enthousiastelingen…
een nette wagen volgens cabrio wim :first:
helemaal elektrisch in orde gebracht deze winter, ook nieuwe remmen , nieuwe originele vloerisolatie en nieuwe vloermatten gelegd.recent nieuwe vering, banden etc…
start, loopt, draait, rijdt, schakelt perfect,
blanco gekeurd als dd (van 1992, dus nog geen oldtimer)een originele, in nieuwstaat verkerende maar grijze rsa-vleugel is erbij, net als een recaro circuitstoel en een alcantara stuur.
uit nieuw aangevraagd geboortecertif om de originele kleur en opties te kennen, bleek hij zelfs matching numbers.
voor wie niet helemaal weet wat een rsa is: http://www.rsamerica.net
deze heeft electrische ruiten, open dak, sper, ophanging en een nieuwe vintagelook maar mp3 voorziene radio met amberklaurig scherm
voor de prijs: minder dan de helft van de zwaar overprijsde rsa op autotrader.nl, en forumgewijs 10.000 minder dan de gemiddelde prijs op mobile.de, waar overigens geen enkele originele staat…
even zoeken en een goed bod doen via pm zou ik zeggen. moet in de buurt van de € 69000,00 komen
wordt hij hier verkocht, dan donneer ik gaarne 500 euro aan het forum!
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.