- Dit onderwerp bevat 17 reacties, 5 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 12 jaren, 5 maanden geleden door .
-
Discussie
-
27 augustus 2012 om 17:20
Zoals de meesten onder jullie wel weten ben ik bezig om mijn RSR evocation terug tot leven te wekken, ik stoot echter op een aantal problemen, waarvoor ik uiteraard graag jullie ervaringen raadpleeg.
Voor het spuiten van de wagen is destijds al de bekabeling uit de wagen gehaald, en die ben ik nu dus terug aan het plaatsen.Eerste probleem, de elektrische ramen:
Ze werken niet… Ben in de Haynes manual aan het zoeken geweest en in twee andere boeken met schemas, maar dat hielp me niet verder. dan online gaan zoeken en enkele foto’s/schemas gevonden, MAAR de daar vermelde kleuren komen niet overeen met de kleuren van mijn kabels ? Terwijl mijn bekabeling blijkbaar toch origineel is, met de originele pluggen enz…
Ik zie in de schemas allemaal red/blue , blue/black enz staan, en bij mij zijn de kleuren allemaal rood/wit, rood/zwart , bruin , rood en zwart
Tweede probleem
verlichting, heeft iemand een duidelijk schema voor me voor het aansluiten van voor en achterlichten inclusief pinkers vooraan, mistlicht achteraan.
en dan derde en wellicht een héél belangrijk probleem, als is het eigenlijk eerder een vraag.
Ik heb een volledig RVS uitlaatsysteem onder de wagen zitten van Profinox, maar die word zo heet dat ik schrik heb dat mijn polyester achterbumper gaat smelten…. bestaat hier gevaar voor ? zo ja, wat kan ik doen om dit op te lossen ?
Is het hitteschild van een C2 in mijn bumper plakken een oplossing? of maak ik er gewoon gaten in zoals deze foto
zodat de hete temperaturen makkelijk weg kunnen?alvast bedankt voor jullie input…
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.