RSR-look

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 25)
    • WOW 😯 Hier wordt een mens ongelofelijk stil van.
      DIT is mijn droom om dit ook te maken / hebben. 😳

Ben zelf helemaal zot van de RSR type porsches. Zowel de oude als de nieuwere types.

Idd, ik zou er van verschieten als er eens een project helemaal ten einde gaat bij david 😆 😆 😆 en dan nog niet verkocht is.

De 916 wordt misschien vet, maar dat ander projectje spreekt mij veel meer aan 😈

Neen dus , onze Dave blijft Porscheloos (want dat blijven heb ik al echt veel gehoord) 😆 😆 😆

mmm moeilijk te zeggen, de 916 is bijna klaar, de rsr gaat nu weer even voorrang krijgen… één ding staat vast, één van beiden zal blijven, allez, tenzij er weer een andere uitdaging komt hé…
            😈

En welke gaat straatklaar zijn zodat je wat meer ritjes in je eigen P meedoet ❓ 😈 😉

ja maar gij zijt ook de enige die hem “mag” zien voor hij volledig af zal zijn… voor zover dat iets te betekenen heeft…
                😛

Goh, hier zet hij al zijn plannen is neer se.
                  En ik heb gisteren serieus moeten zagen voor ik iets te zien krijg. 👿

allez op algemene aanvraag een tipje van de sluier ivm het 916 project…
                    Motor, bak en rolkooi moeten er nog in, nog enkele modificaties, iets meer stickers en nog wa top secret dingen 😈

[quote=”mcklusky”:2kl2ku5b]
                      thx man i owe u big time 😉 [/quote]

haha

ff afprinten deze pagina, dat ik na verwijderen ervan ook nog bewijzen heb 😈 😈 😈 😈 😈 😈 😈 😈

[quote=”Kustom creations”:1sqx0gda]ik heb vandaag veel gezien bij david 😯

[/quote]

Gezien ? wat een understatement !! 😯

GEDAAN zeker !!!
                        😉

thx man i owe u big time 😉

ik heb vandaag veel gezien bij david 😯

Helaas was de 911 iets te ver weg om nog te restaureren voor mij.

I know 😉

[quote=”911-lover”:102l2wtf]
                              En laatst toen ik bij je was heb je me niet eens laten kijken 😥 😉 [/quote]

Ben me aan het afvragen of ik hem toen al had staan ?
                              Anyway, had toen niet al te veel tijd, niks te drinken in huis enz…, vandaar waarschijnlijk 😳 ik weet het elke uitleg is goed, but i make it up to you 😉

Dat ziet er al megavet uit .

En laatst toen ik bij je was heb je me niet eens laten kijken 😥 😉

Jaja, ‘t wordt wel wat 😉 [size=59:1y984sin] hoop ik [/size]

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 25)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.