[quote=”Setakira”:3ckxpzce]ziet er ook goed uit Dave, zal ook wel een hoop werk inkruipen 🙂 [/quote]
Niet alleen werk, ook een hoop geld, we hebben al een aantal zeldzame onderdelen bij elkaar gezocht, niet normaal wat ze soms voor parts durven vragen, we hebben al een paar keer met het idee gespeeld om bepaalde dingen in eigen productie te maken, momenteel heb ik op enkele plaatsen voor bepaalde onderdelen te laten maken een offerte gevraagd, als dat meevalt ga ik een aantal stuks laten produceren en ze verder verkopen. Let op het gaat hier niet over namaak maar over eigen ontwerpen/oplossingen 😉
En die RSR willen we echt goed gaan doen dus het kan best zijn dat het een werk van lange adem zal worden, we zijn momenteel in fase van demontage, de techniek zal er volgende week volledig uitgehaald worden en dan is het aan de carrossier om zijn toverkunsten boven te halen.
Momenteel zijn we bij de 916GT aan het opbouwen, zodra ik de tijd vind komt daar ook een foto en resto pagina van, hoe verder hij af raakt hoe liever ik het model begin te zien… 8)