No problem pds en bcc maar er zijn wel degelijk par fundamentele verschillen,
Aan mij om ze te verduidelijken 😉
Open pitlane tov 3 sessies van 50 minuten, ik doe ongeveer dubbel zoveel rondes bij RSR dan op een dag opgedeeld in sessies, en het grootste verschil is dat de meeste laps met vrije baan kunnen gereden worden. Bij sessies vertrekt immers iedereen op exacte hetzelfde moment uit vrees dat er een rode vlag zou vallen en een deel van de dag veloren gaat. Ook dit vormt minder een probleem bij open pitlane.
Wagenpark, deelnemers, respect voor elkaars materiaal en niveau catering zijn dan ook weer van een ander niveau. Cowboys worden niet getolereerd en er ook uit gesmeten indien ze na verwittiging niet aanpassen. Zeker niet overal het geval.
Geen alcoholgebruik, nultolerantie en ook dat vind ik maar normaal, je zal maar in een ongeval betrokken raken en merken dat de collega gedronken heeft….onaanvaardbaar vind ik.
Last but not least, coaching ! 1uur inbegrepen (ter waarde 125€) en mogelijkheid om hele dag coaching te krijgen. Ik post binnenkort de reacties van onze deelnemers is online. Toegevoegde waarde coaching is enorm. Neem trouwens dit uur in rekening en je zal merken dat de prijs absoluut vergelijkbaar is …. Voor meer en beter 😉
Je moet met beide is gereden hebben om het verschil in te kunnen schatten …. Zie dit gerust als een uitnodiging…
Grtn