RSR SPA PREMIUM TRACKDAY 28/03/2015

Home Forum Porscheforum On Track Trackday Kalender RSR SPA PREMIUM TRACKDAY 28/03/2015

• Dit onderwerp bevat 34 reacties, 7 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 9 jaren geleden door pvdw.
  • Maker
    Discussie
  • De season-opener op 28 maart aan promotarief 595€ ipv 695€

Waarom RSR ?

7 uur open pitlane (geen sessies en bijhorende onderbrekingen), uitgebreide kalender, een héél professionele organisatie, een enorm respect tussen de deelnemers en een wagenpark om vingers en duimen bij af te likken…Kortom, de ideale omstandigheden om een dagje pure fun op circuit te kunnen beleven.

Inbegrepen:

Trackwalk als introductie en eerste guided laps met coaches (voor zij die dit willen)

Driver briefing verplicht voor nieuwkomers

7u open pitlane – maximale rijtijd per dag !

Kwalitatieve catering gedurende de gehele dag, lunch incl.

Optioneel:

– Extra Drivers incl. catering
    – Passagier incl. catering
    – Personal coaching per uur / halve dag / volledige dag
    – Racelogic VBOX Video & Data recording systeem
    – Private Pit Box (op basis beschikbaarheid, te bevestigen door ons bij reservatie)

voor info aangaande RSR en testimonials zie website rsrspa

PFB special-deal en meer info per PB

RSRSpalogo.png

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 34)
    • Het is weer bijna Trackday-time !

Via volgende link kan je als pfb-lid opnieuw het voordeligste RSR-aanbod op de markt boeken 😉

Voor meer info, aarzel niet me te contacteren via Pb

Info online

Stonden er in ieder geval genoeg waar ik enkel van kan dromen…. Sommige dan ook nog is on track

Curbstone begint onbetaalbaar te worden om deel te nemen en zeker in het weekend
          Ik vond de auto’s meer dan de moeite zaterdag

Curbstone ben ik al eens naar gaan kijken in de rapte. Zeer smakelijk !
            Een paar dagen geleden kwam ik nog een draadje tegen van Curbstone van afgelopen maandag, hopelijk zetten ze daar ook wat foto’s in …

in de voormiddag was het droog, pas in de namiddag begon het te regenen.
              Heb vorig jaar een trackday gezien van curbstone en nu deze van RSR, moet zeggen dat er dit weekend toch ook wel erg dikke wagens op het circuit reden (2x mclaren mp4, 2x ferrari speciale, lamborghini LP700 -4, ……..) 🙂

PDS

Inderdaad, was echt véécéél te slecht weer :s
                Wel leuk om eens te gaan kijken daar, maar dan kan je eigenlijk beter naar Curbstone gaan kijken, dat is nog wel iets anders.

Ben nog efkes in conclaaf gegaan met PDS, maar we zijn dan door het shitweer onderandere toch maar niet afgezakt naar Spa … we hebben wel iets gemist precies, leuke resem voiturekes …

gisteren toch even snel afgekomen om te komen kijken :-), was toch nog leuk ondanks de regen in de namiddag.
                    heb Bruno RS en pvdw nog zien rijden.
                    was leuk om nog eens gebabbeld te hebben met u Bruno RS 🙂

De pirelli’s waren iets wat minder op het nat maar tot de middag bleef het droog en konden we ervoor gaan. Namiddag was met water en rubberlaag op de baan eerder een oefening in het koorddansen…
                      Al bij al topdag gehad, aantal leuke nieuwe mensen ontmoet en veel lekkers kunnen aanschouwen.

Next up 18 april, al bijna volboekt, indien interesse, snel zijn en PB sturen.

Mvg

Ook de “verkeerde” kant van de pitgarages mocht er zijn.

image_2015-03-29.jpg

image_2015-03-29-2.jpg

Het was plezant en de auto stond op de cup2 banden en die zijn echt super
                        Ze geven zeer veel vertrouwen

Ready TO rumble….

Gt3 is er weer klaar voor…. Major service, nieuwe bobijnen, remschijven en plaketten, banden en…. Onderstel volledig op uniball :-)) uitgewogen en nieuwe uitlijning…camber !!!
                          Bandenrek op maat gemaakt en opde trailer gemonteerd, helemaal klaar voor nieuwe trackdayseason.

Weersverwachting ziet er redelijk uit…en heb er vooral veel goesting in !

image_2015-03-28.jpg

Idem hier … als het weer fatsoenlijk is ga ik zien … bij strontweer blijf ik thuis … maar de weersverwachtingen zien er niet positief uit …

http://www.meteoservices.be/be/home/weer/weer-wereldwijd/weer-per-plaats/city/32X1108/francorchamps/morgen.html

idd, als het niet regent ga ik eens een kijkje nemen, anders blijf ik thuis

PDS

Het weer ziet er niet goed uit daar “in de pispot van Belgie”

Ik ga niet kijken. Wij gaan voor een week naar de kust. Daar is het weer hopelijk beter 😀

Ter info: 28 maart fully booked

Verrassend gezien eerste trackday van het jaar normaal niet helemaal volzet geraakt, nu blijkbaar wel. Beloofd voor de rest van het jaar….

Op tijd bij zijn is dus de boodschap ! Volgende gelegenheid 18 April.

Grtn

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 34)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.