RSR trackdays @ spa

Home Forum Porscheforum On Track Trackday Circuit Talk RSR trackdays @ spa

• Maker
    Discussie
  • Ah goed nieuws, ook in 2015 weer een uitgebreide kalender :

2015 RSR Spa Trackday Kalender

· 28.03.15 (Sat)
    · 18.04.15 (Sat)
    · 27.05.15 (Wed)
    · 23.06.15 (Tue)
    · 15.07.15 (Wed)
    · 16.07.15 (Thu)
    · 05.08.15 (Wed)
    · 23.09.15 (Wed)
    · 24.09.15 (Thu)
    · 12.10.15 (Mon)

En ook dit jaar kan ik een voorkeurtarief / package aanbieden aan de PF-leden 😉
    Heel binnenkort meer info hierover.

Waarom kiezen voor RSR: simpel, almost no restrictions 😉 en kwalitatief top.
    General rules, respecteer elkaar en gedraag je een beetje maar voor de rest:
    Noise Limit: 103dB
    Car Types: No restriction
    Tyre Types: No restriction
    Trackday Type: Open Pitlane
    Overtaking: Both sides, in corners and under braking
    Samengevat een dagje (of meerdere) ultiem rijplezier on track!

Er zijn ook twee zaterdagen bij, wees er op tijd bij want de sessies raken over het algemeen snel gevuld en vol is vol!
    Meer info per PB

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 41)
    • Zal de nieuwjaarsbrief worden denk ik…wel hoog op de prioriteitenlijst.

[hide]@pvdw: Al racewets gescoord voor uw verjaardag ?[/hide]

Vandaag was er eentje om snel te vergeten…. Kl*te weer, geometrie die niet toestaat om in Belgisch weertje te rijden… Eind van de dag, problem solved en dus eindelijk de baan op….om er na 5 toeren weer af te gaan, in pirouette…. Te nat en vettig, gelukkig zonder veel erg.

[hide]Ik had heel veel goesting voor donderdag, maar eigenlijk geen tijd wegens pas terug uit vakantie … enjoy pvdw ![/hide]

PDS

PVDW, je hebt de laatste tijd niet echt geluk met het weer !

Wat een rotdag vandaag, morgen geven ze voorlopig al wel iets beter.

Maar in Spa weet je nooit natuurlijk :bounce:

Last minute News – nog 2 plaatsen voor nu donderdag 24 september!
                Weerbericht ziet er goed uit => hopelijk nog heerlijk nazomerweer zodat u dit jaar nog één keer echt kan genieten. Snel boeken is de dus boodschap!

Boeking : Link

Begint in het Roemeens (gelukkig maakt de knappe presentatrice veel goed ) ofzo maar gaat dan over naar Engels en geeft wel goed weer hoe het er aan toe gaat op Spa met RSR

[video]http://youtu.be/fGijGqxJy-U[/video]

23-24 september, save the date ! Meer info per pm

Video

[quote=”pvdw” post=211711]Neen, enkel voor fotoshoot, de one:1was er vorige keer wel maar toen werd ik weggeroepen voor het luikende vaderschap :-)[/quote]
                    Spijtig, zoiets moet losgelaten worden ipv daar wat staan voor de pats 😀

Op de Modena trackday was ik aanwezig toen Koenigsegg met hun One:1 er ook was.
                    Heb toen 1 lapje kunnen meerijden met Robert.

[quote=”pvdw” post=211711]Neen, enkel voor fotoshoot, de one:1was er vorige keer wel maar toen werd ik weggeroepen voor het luikende vaderschap :-)[/quote]
                      Spijtig, zoiets moet losgelaten worden ipv daar wat staan voor de pats 😀

Op de Modena trackday was ik aanwezig toen Koenigsegg met hun One:1 er ook was.
                      Heb toen 1 lapje kunnen meerijden met Robert.

Neen, enkel voor fotoshoot, de one:1was er vorige keer wel maar toen werd ik weggeroepen voor het luikende vaderschap 🙂

Neen, enkel voor fotoshoot, de one:1was er vorige keer wel maar toen werd ik weggeroepen voor het luikende vaderschap 🙂

Is de Koenigsegg on track geweest? Heb hem niet zien rijden?
                            Ze waren beter met een One:1 gekomen, dan kon ik nog eens meerijden :happydance:

Is de Koenigsegg on track geweest? Heb hem niet zien rijden?
                              Ze waren beter met een One:1 gekomen, dan kon ik nog eens meerijden :happydance:

That would be me ! Topfoto’s Momenol ! Echt heel knap en is iets andere posities dan de meeste on track shots die ik al 100 keer heb gezien ! Héél knap werk !

Heb zelf in de paddock ook wat foto’s getrokken … EYE Candy a gogo… la Ferrari, 918, Aventador, McLaren P1 en Koeningsegg … Allen op een rijtje 😯

Topdag gehad hoewel ik niet in de buurt van PB tijden kwam, wat te warm daarvoor vrees ik. 70 auto’s ingeschreven dus nooit teveel volk tegelijk op de baan. Was super!

Foto’s online, don’t hesitate to like 😉

That would be me ! Topfoto’s Momenol ! Echt heel knap en is iets andere posities dan de meeste on track shots die ik al 100 keer heb gezien ! Héél knap werk !

Heb zelf in de paddock ook wat foto’s getrokken … EYE Candy a gogo… la Ferrari, 918, Aventador, McLaren P1 en Koeningsegg … Allen op een rijtje 😯

Topdag gehad hoewel ik niet in de buurt van PB tijden kwam, wat te warm daarvoor vrees ik. 70 auto’s ingeschreven dus nooit teveel volk tegelijk op de baan. Was super!

Foto’s online, don’t hesitate to like 😉

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 41)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.