RSR trackdays @ spa

Home Forum Porscheforum On Track Trackday Circuit Talk RSR trackdays @ spa

• Maker
    Discussie
  • Ah goed nieuws, ook in 2015 weer een uitgebreide kalender :

2015 RSR Spa Trackday Kalender

· 28.03.15 (Sat)
    · 18.04.15 (Sat)
    · 27.05.15 (Wed)
    · 23.06.15 (Tue)
    · 15.07.15 (Wed)
    · 16.07.15 (Thu)
    · 05.08.15 (Wed)
    · 23.09.15 (Wed)
    · 24.09.15 (Thu)
    · 12.10.15 (Mon)

En ook dit jaar kan ik een voorkeurtarief / package aanbieden aan de PF-leden 😉
    Heel binnenkort meer info hierover.

Waarom kiezen voor RSR: simpel, almost no restrictions 😉 en kwalitatief top.
    General rules, respecteer elkaar en gedraag je een beetje maar voor de rest:
    Noise Limit: 103dB
    Car Types: No restriction
    Tyre Types: No restriction
    Trackday Type: Open Pitlane
    Overtaking: Both sides, in corners and under braking
    Samengevat een dagje (of meerdere) ultiem rijplezier on track!

Er zijn ook twee zaterdagen bij, wees er op tijd bij want de sessies raken over het algemeen snel gevuld en vol is vol!
    Meer info per PB

11 reacties aan het bekijken - 31 tot 41 (van in totaal 41)
    • Ik vind dit wel interessant, maar heb pas de cayman en voel me nog niet zeker genoeg om er echt snel mee te rijden.
      Ik zie dat het ook mogelijk is een instructeur in te huren, wat moet zoiets kosten?

Aanrader ! Zeer leuke organisatie. Ik kom zeker rijden.

PFB- RSR Trackday Package !!!

Het is officieel, ondergetekende nu ook officieel uw boeking-agent van RSR-group in België. :relaxman:

Dit is niet enkel beperkt tot RSRSpa maar ook RSRNurburg en RSRIberia. Interesse in Spa-Francorchamps, Nurburgring, Portimão of Ascari, laat het zeker weten.

Waarom RSR ?

7 uur open pitlane (geen sessies en bijhorende onderbrekingen), uitgebreide kalender, een héél professionele organisatie, een enorm respect tussen de deelnemers en een wagenpark om vingers en duimen bij af te likken…Kortom, de ideale omstandigheden om een dagje pure fun op circuit te kunnen beleven.

Inbegrepen:

Trackwalk als introductie en eerste guided laps met coaches (voor zij die dit willen)

Driver briefing verplicht voor nieuwkomers

7u open pitlane – maximale rijtijd per dag !

Kwalitatieve catering gedurende de gehele dag, lunch incl.

Optioneel:

– Extra Drivers incl. catering
          – Passagier incl. catering
          – Personal coaching per uur / halve dag / volledige dag
          – Racelogic VBOX Video & Data recording systeem
          – Private Pit Box (op basis beschikbaarheid, te bevestigen door ons bij reservatie)

Soeciale PFB voorwaarden uiteraard van toepassing 😉

meer info per PB

Zie trackday kalender voor juiste data en details.

Trackdays Kalender

28-03-2015 Spa Francorchamps – Premium Trackday – Season Intro Price: €595

18-04-2015 Spa Francorchamps – Premium Trackday – €695

27-05-2015 Spa Francorchamps – Premium Trackday – €695

23-06-2015 Spa Francorchamps – Premium Trackday – €695

15-07-2015 Spa Francorchamps – Supercar Trackday (107db) – €795 (Both Days: €1295)

16-07-2015 Spa Francorchamps – Premium Trackday Event – €695 (Both Days: €1295)

05-08-2015 Spa Francorchamps – Premium Trackday – €695

23-09-2015 Spa Francorchamps – Premium Trackday – €695 (Both Days: €1195)

24-09-2015 Spa Francorchamps – Premium Trackday – €695 (Both Days: €1195)

12-10-2015 Spa Francorchamps – Premium Trackday – €695

Attachments:
          • RSRSpalogo.png
          • RSRNurburgLogo.png

Aha trackdays enz…. hier gaade me nog tegenkomen 🙂

RSR trouwens eens gedaan dit jaar, leuk !

La Targa Passaggio :salut:

http://www.targapassaggio.com/

Veel gebruikte acronymen: Click…

beeuh … wat is “LTP”?

XXX

Daar ga ik dan eens wat ‘LTP’ data tussen moeten moffelen 😮

Hoi,

Net onze Eigen Kalender (richt je ogen wat hoger op het scherm, tussen “kopersgids” en … ‘t kan niet missen “Donatie” staat “Kalender” ) effekes uitgeprobeerd. En dat werkt, ‘t was was sukkelen (lees deleten) in het begin, maar ne keer vertrokken was ik (in tegenstelling tot een *porsche ) niet meer te stoppen!!!

Ga maar eens kijken, ik ben zelf van het resultaat verschoten.

We hebben die tool, laat ons die ook gebruiken … (en dat vraag ik dan vooral voor mijn eigen voordeel :happy: )… nog een link met mijn outlook kalender zou nog goed zijn :think:

PDS

Maar dit is geen bijeenkomst Sensa ! Dit is een trackday in Spa.

Zelf rij ik enkel in Zolder, daar heb ik al meer forummers gezien ….

Maar inderdaad, ne kalender maken met alle auto/Porsche meetings zou leuk idee zijn. Ik mis vaak goede en leuke dingen omdat ik het niet wist :bounce:
                      Ik zie vaak achteraf de fotos op Autogespot :bounce: :loser:

Hi, een voorstel : als we al die activiteiten nu ne keer in de kalender zetten? Dat is wat makkelijker op te volgen (en voor mij om iets te plannen, ik zou volgend jaar toch wel een paar keer willen afkomen, al dan niet met de *porsche )

PDS

Zijn er hier die RSR al gedaan hebben ? :think:

Zijn er trouwens die zaterdag naar Zolder gaan ? (Ik wel niet, te koud)

:popcorn:

11 reacties aan het bekijken - 31 tot 41 (van in totaal 41)
                        • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.