RUBBER !

Home Forum Porscheforum Technisch Algemeen RUBBER !

• Maker
    Discussie
  • Heb al e.a verzameld. Verlagingskit & 19 duimerkes liggen op de lente te wachten. Nu heb ik goed rubber nodig. Ik ben van mening dat de bandenproducent dewelke het meeste reclame maakt en de meeste F1 sponsering doet de duurste banden levert. Maar daarom niet de beste ! De N-codering mag, maar echt veel belang hecht ik er niet aan. Laat de ervaringen maar komen…. :applaus:

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 18)
    • Zal uw tip indachtig zijn wantop een GT3 vliegen die banden erdoor he, heb nu ook die pirelli p zero liggen

PB

Zeker het overwegen waard als mijn volgend setje rubber. :mrgreen:

Gaan voor de supersport en voor niets anders
          Zeer veel grip en zeer goed in de regen en zeer slijtvast
          Een kennis van me test ze op een GT3 en is er super content van en hij gebruikt de wagen ook voor gemengd gebruik

[quote=”PatrickB” post=113788]Pirelli’s P Zero N2
            Vooraan 239€
            Achteraan 369€
            Stuk prijs Gemonteerd

Michelin Super Sport2 N2
            Vooraan 276€
            Achteraan 368€
            Stuk prijs Gemonteerd[/quote]

Ik heb voor de Mich’s 255 € en 375 €. Je zit goed blijkbaar. 😉

PB

Pirelli’s P Zero N2
              Vooraan 239€
              Achteraan 369€
              Stuk prijs Gemonteerd

Michelin Super Sport2 N2
              Vooraan 276€
              Achteraan 368€
              Stuk prijs Gemonteerd

[quote=”PatrickB” post=113777]Heb je de juiste bandenmaten bij de hand?
                Wil wel eens kijken wat ik voor mijn Pirelli’s betaald heb als vergelijk. :geek:[/quote]

Ok, Mr. B: Make my day ! 235/35/19 & 295/30/19 8)

PB

Heb je de juiste bandenmaten bij de hand?
                  Wil wel eens kijken wat ik voor mijn Pirelli’s betaald heb als vergelijk. :geek:

Ok, heb prijse gevraagd voor de Michelin’s. Ben benieuwd. Bedankt !

Zou ook gaan voor de Michelin’s, vroeger ook Pirelli P zero’s maar toch iets meer vertrouwen in de Michelin bij nat weer. :first: :first: :first:

Op aanraden van Jokke Vlo ben ik overgestapt op Michelin Super Sports en uitermate tevreden.
                        Super grip op het droog en op een ondergeregende autostrade mooi 120 met de GT3 … en dat wil wat zeggen 🙂

Op dit ogenblik liggen er Pirelli’s P zero corsa’s op ! Eenmaal de banden op temperatuur en op een droog wegdek plakken ze en blijven ze plakken .Maar o wee als het begint te regenen leg dan maar een ei onder je gaspedaal . 😥

De volgende banden worden Michelin super sports .

Michelin Pilot Super Sport.
                            Aanrader voor een goede allround band.

Continental sportcontact had ik vroeger op mijn BMW’s, altijd goeie band gevonden.

Op mijn M3 lag dunlop sp9000, SUPER band, wordt helaas niet meer gemaakt…

Op de Porsche nu ligt Michelin PS2, tot nu toe zeer tevreden van, wel nog maar 1000km mee gereden (lagen nieuw er op toen ik hem kocht)

XXX

Op mijn ‘ouwe doos’ liggen sinds deze zomer Bridgestone SP02 bandjes op. Ik ban daar best tevreden van. Met het vorige setje, dat van 1992 was 😕 , heb ik me niet verveeld, daarmee kon je ‘m lekker dwars gooien omdat het rubber zo uitgehard was, nadeel in de bohten, daar ging hij vrij snel rechtdoor i.p.v. in de bocht te blijven 🙁 .
                                Met de Bridgestone slip ik heel wat minder en bij regen valt ‘t ook goed mee.

Succes met de zoektocht hé 😀

Een 10.000 km / jaar. Beetje gemengd gebruik. Sportieve fun maar ook de vrouw gaat er mee shoppen (af en toe).

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 18)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.