Home › Forum › Porsche Marktplaats › Porsche Gezocht › Rubber spoiler vooraan en reflectorbalk 911 SC
- Dit onderwerp bevat 24 reacties, 8 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 11 jaren, 11 maanden geleden door
John.
-
MakerDiscussie
-
MakerDiscussie
-
[quote=”Ghost” post=133105]Daarstraks is Python hier bij mij thuis geweest met zijn nieuwe aanwinst.
:applaus: Mooi :applaus:
Wat gaat de tijd toch altijd snel eens je aan’t babbelen bent hé :happy: mijn eten was al goed koud :happy:[/quote]
Oeps ..hier hetzelfde …Ik heb lekker gezegd dat het aan jou lag dat ik te laat was:happydance:
Nog een dikke bedankt om de onderdelen en men excuses aan je vrouwtje om het koude eten :up:Daarstraks is Python hier bij mij thuis geweest met zijn nieuwe aanwinst.
:applaus: Mooi :applaus:
Wat gaat de tijd toch altijd snel eens je aan’t babbelen bent hé :happy: mijn eten was al goed koud :happy:[quote=”Gette” post=131256]Even ter info; ik heb de mijne nieuw bij RP besteld en het betreft hier de originele van Porsche, dus geen namaak bazaar ! Klemmen en bevestigingsmateriaal zijn er bij geleverd :up:[/quote]
Zoals Bladerunner al zegt een goeie tweedehands zal moeilijk te vinden zijn ,het loopt niet zo’n vaart dus ik geef het nog even en anders zal het er een van RosePassion worden. 😉
Weet je wat een adrenaline kick geeft, iets wat 2x zo snel als een Porsche naar de 100 gaat, 3cm met je kont boven de grond zit, en 48 pk heeft met 6 versnellingen op 75 kg kart gewicht, en met +/- 170 over de weg gaat. :coolness: :coolness: :coolness: :coolness:
😉
[quote=”cabrio wim” post=131243]Met 180 over der autobahn en open is dat hard genoeg hoor. ;)[/quote]
.. met voor- en zonder achter- spoiler zeker :coolness:
Inderdaad hard zat … maar (met het dak open) in z’n 5de versnelling en dan de toerenbegrenser in geeft echt een adrenaline kick :driver:
Even ter info; ik heb de mijne nieuw bij RP besteld en het betreft hier de originele van Porsche, dus geen namaak bazaar ! Klemmen en bevestigingsmateriaal zijn er bij geleverd :up:
[quote=”cabrio wim” post=131221]
Maar ben je toch weer 300km verder. 😆 [/quote]… dat noem ik dan geen hard rijden
Tot net onder helft, en dan begin je het te voelen.
Maar ben je toch weer 300km verder. 😆[quote=”cabrio wim” post=131218]
Belangrijkste is als je hard wilt rijden dat je tank vol zit ..[/quote].. dat is’ie dan maar voor eventjes :coolness:
Is al jaaaaaaaaaaaaaren lang de vorm van discussie, welles nietes. :think:
Belangrijkste is als je hard wilt rijden dat je tank vol zit, is belangrijker als een spoiler voor of achter. :popcorn:
Enkel voorspoiler is geen probleem, vraag maar aan de Gette, trouwens de mijne ligt ook klaar om gemonteerd te worden. Gevonden via Kapaza, wel veel geduld moeten hebben want is vrij zeldzaam in tweedehands.
[quote=”911_NL” post=131201][quote=”python” post=131181]Als je zo’n whaletale (taartschep)ding bedoeld, die heb ik eraf gehaald. [/quote]
Zonder achterspoiler ook geen voorspoiler (monteren) – en vice versa 💡 :idea:[/quote]
Bedoel je dan voor de wegligging? Heeft dit echt zo een grote invloed, of enkel bij echt hogere snelheden (+120/u)
[quote=”python” post=131181]Als je zo’n whaletale (taartschep)ding bedoeld, die heb ik eraf gehaald. [/quote]
Zonder achterspoiler ook geen voorspoiler (monteren) – en vice versa 💡 💡
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.