- Dit onderwerp bevat 5 reacties, 2 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 13 jaren, 9 maanden geleden door .
-
Discussie
-
22 februari 2011 om 00:16
Misschien zijn er hier mensen die een antwoord kennen op volgende, niet-Porsche gerelateerde vraag:
we gaan zeer regelmatig naar Spanje (regio Costa del Sol) en ik zou graag een rubberboot aanschaffen (hier in België of daar te plaatse) om wat te varen langs de kust. Niks speciaals, gewoon iets van een 3-tal meter lang, type Zodiac, met een motor van 4 à 8 pk. Gewoon voor de fun dus en om daar ter plaatse te laten voor als we naar daar gaan.
Nu heb ik via via gehoord dat je je boot(je) zou moeten registreren als hij langer is dan 2,5 meter. De vraag is, wat houdt dat juist in dat registreren en wat zijn de kosten ? Ik heb al wat op internet gezocht, maar ik vind niets terug. Ik weet wel dat je een vaarbewijs VB2 (type coastal waters) moet hebben als je motor meer dan 9,5pk is, maar van het registreren had ik nog niet gehoord.
Bovendien zou je aan strengere eisen moeten voldoen qua uitrusting als je boven de 2,5m gaat (brandblusser, touw van 25m?, …).
Iemand die wat meer info heeft of me kan doorverwijzen naar sites ?
dank
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.