RUF RT 12 klaar om te vliegen (vanaf zaventem)

Home Forum Porscheforum Fotoboek Porsche algemene Foto’s RUF RT 12 klaar om te vliegen (vanaf zaventem)

• Maker
    Discussie
  • Hey,

Had bij de filmpjes van de RT12 al laten weten dat ik foto’s had van een RUF die op zaventem stond… Zelf kreeg ik m niet gepost, een vriend slaagde er wel in om de pics op fok.nl te krijgen ziehier:

http://forum.fok.nl/topic/842767/6/25

Volgens mij gaat het om een wagen van RUF zelf, ten eerste omdat de nummerplaat begint met ‘MN’: in verschillende tijdschriften zijn er wagens te zien met de plaat “MN-RT-12” of “MN-25″… Ten tweede denk ik dat de wagen terug naar de fabriek vertrok want hij werd verscheept naar Frankfurt. 😉

Let trouwens eens op die fantastische OZ Superlegera velgen… volgens mij toch ietsje mooier dan die vijfspaaks… al is dat geen reden om de wagen te laten staan natuurlijk 😀

ps… in hetzelfde weekend stonden er op de luchthaven nog een Ferrari 599 GTB en twee bentleys (Conti GT én Flying Spur) klaar om naar een (gelukkige) sjeik verstuurd te worden… ok geen Porkers maar toch mooi om naar te kijken 8)

Soit, ik hoop dat jullie van mijn eerste (echte) bijdrage weten te genieten, mvg!

2 reacties aan het bekijken - 1 tot 2 (van in totaal 2)
2 reacties aan het bekijken - 1 tot 2 (van in totaal 2)
  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.