RUF speedline velgen – 17″ voor o.a. Porsche 911 –

Home Forum Porsche Marktplaats Porsche Te Koop RUF speedline velgen – 17″ voor o.a. Porsche 911 –

• Maker
    Discussie
  • 2x 8J x 17″ ET 56.7
    2x 9J x 17″ ET 44

IMG_6018.jpg

1 velg heeft wat lichte schade aan de velg-rand.

IMG_6022.jpg

Aan de koper of hij/zij er zo mee wil gaan rijden of de randen wil laten polijsten/afdraaien.

Velgen komen onder een Porsche 964 vandaan – maar passen ongetwijfeld ook op andere modellen.

PF prijs: € 1295,-

IMG_6019.jpg

IMG_6020.jpg

IMG_6021.jpg

9 reacties aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)
    • [quote=”cabrio wim” post=194837]
      Vraag en aanbod Olaf. 💡
      [/quote]

Natuurlijk bepaald vraag en aanbod (voor een groot gedeelte) de prijs …

Ik heb de tijd – en vooral geen honger :coolness:

0

ik volg de markt ook een beetje en weet bijv dat deze al bijna een jaar te koop staan.
        dus dan zijn er in principe voor 50 euro de RUF naafkapjes bij, en das pas een koopje :sarcastisch

0
        Wim

[quote=”911_NL” post=194811]Dat is jouw veronderstelling :popcorn: [/quote]

Vraag en aanbod Olaf. 💡

En als er dan vele op zoek zouden zijn naar dit type velg zou de prijs op eBay wel hoger gegaan zijn als die dikke 1100 euro.
          Dus vraag/zoektocht naar die velgen niet spectaculair in mijn ogen. 😉

0

De tijd zal het (inderdaad) leren.

Heb voor nu wel 1 aanvraag uit Belgie en een aantal uit de US .. maar moet m’n hoofd gaan breken over de verzending van die set naar buiten de EU 😐

0

de tijd zal de waarheid achterhalen, tenminste als je aan deze prijs vast houdt. velen kopen ze voor erbij te hebben, dus alleen als de prijs gunstiger is.

0

Dat is jouw veronderstelling :popcorn:

Je zal er maar naar op zoek zijn :coolness:

0
                Wim

Dus een teken dat er niet veel naar gezocht wordt, anders was de prijs ook wel hoger gegaan. 💡

0

Die velgenset op E-Bay was het koopje van de week 😉

0

met de velgrandschade is de vraagprijs naar mijn mening aan de stevige kant Olaf. vorige week nog is op iebeej punt DE een identiek stel verkocht aan een vergelijkbare prijs, maar die waren compleet gerenoveerd, powdercoated en met originele naakkapjes.
                      ik heb zelf zo’n set 18 inchers gehad onder m’n 993 en voor ik ze verkocht laten spuiten en polieren . ik weet dus een beetje waarover het gaat :engeltje:

0
                    9 reacties aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)
                    • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.