RUF VELGEN

Home Forum Porsche Marktplaats Porsche Te Koop RUF VELGEN

• Maker
    Discussie
  • te koop;velgen speedline eendelig,nieuw gespoten binnen en buitenzijde,,nieuw ventielen,nog zeer goede banden,en uitgebalanseert komen van 964 cabrio zijn echt nieuw zonder een enkele schade,en met gekleurde center caps,bandenmaat 225X17,achter255X17wie geeft mij een reele prijs gr jb

8 reacties aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)
  • Wim

gefeliciteerd met de verkoop, en bij deze een

VELGEN ZIJN VERKOCHT

reeds 2X geplakt door geintreseerden,wel spijtig als het zo verder gaat worden ze niet meer verkocht

Indien iemand intresse heeft voor deze velgen die mag mij contakteren op jean.brabans@telenet.be gr jb

[quote=”TRIUMPH1″ post=86227]Ik heb nergens geschreven dat ik ze niet wou verkopen,[/quote]

Dan heb ik het verkeerd verstaan

[quote=”TRIUMPH1″ post=86126]…hij er direkt een koper voor had maar ben er niet op ingegaan.Ik wou alleen maar weten of het echte waren want ik ben geen velgen kenner[/quote]

Ik heb nergens geschreven dat ik ze niet wou verkopen,daar mijn velgenkennis maar beperkt is wou ik alleen maar weten of het echte waren of namaak,ik heb van de 964 ook nog de orginele velgen en ik denk dat dit wel genoeg is Deze Ruf velgen moeten niet weg dus we zien wel gr jb

Alleen een ezel verandert niet van gedacht.

:engeltje: 😈 :engeltje:

Ik dacht in je andere draadje gelezen te hebben dat iemand ze wilde overnemen , maar dat je ze niet wilde wegdoen ?
                    Waarom de plotse ommedraai ?

KLIKKERDEKLIK

8 reacties aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)
                  • Het onderwerp ‘RUF VELGEN’ is gesloten voor nieuwe reacties.