Rufie en een elfje

Home Forum Porscheforum Fotoboek Porsche algemene Foto’s Rufie en een elfje

• Maker
    Discussie
  • Hello,

na 7 jaar 968 rijden begon het serieus te kriebelen om eens een 911 te proberen. Het werd een boeiende zoektocht. De focus was nogal ruim. Aanvankelijk was er belangstelling voor een 993, 964 of een 3.2.
    Iedere generatie heeft zijn charme. Ik wou vooral een model met weinig kilometers en liefst ook niet te exclusief, want dan ben ik teveel bezig met de restwaarde dat ik er niet meer durf mee rijden.

Toevallig kwam ik te horen van een forumlid dat zijn 996 in de aanbieding stond. Dezelfde dag ben ik nog gaan kijken. Ik weet dat hij dezelfde passie en liefde voor Porsches heeft. De wagen is in zo een zuivere en mooie staat, leuke opties erop. Het was liefde op het eerste zicht en ik heb toegehapt. De sound van de originele Porsche sportuitlaat is zo verslavend. Iedere meter rijden klinkt als muziek in de oren en is puur genot.

Gisteren was de grote dag en zijn we het elfje gaan halen. Wat een emotie. Een jongensdroom die uitkomt. Ik loop al twee dagen met een permagrin, een glimlach van hier tot in Tokyo.
    Voor de eerste keer dat ik de radio aansteek, klinkt er Insomnia van Faithless door de boxen, wat een onvergetelijk moment.

Nu heel voorzichtig doen, het elfje wat leren kennen en gewoon genieten.

Enkele foto’s :

15 reacties aan het bekijken - 16 tot 30 (van in totaal 42)
    • proficiat..; hoe goed de 968 ook is, deze overstap zal inderdaad toch wel als een ‘opstapje’ aanvoelen…

Alain, van harte proficiat met je nwe aanwinst vanuit het warme bali!!!
        Ik vind die leds eigenlijk super op die kleur en model! Zo laten zou ik zeggen!! :applaus:

Profiat Alain :first:

Als ik mij niet vergis was deze aanwezig op de Tunnel Challenge in Brussel? Met een schitterend geluid :music:

Alain proficiat ,ziet er een mooie wagen uit .
            Ik ga me inhouden en zwarte pijl niet quoten of ik krijg hier wat op mijn dak . 😥 graptje 😉
            Mooie foto’s ,de golf in Latem en de dreef aan Ooidonk .

Voor ons zal het wennen worden.
              Geen RUFIE meer met zijn glunderend “good times” smoel, laag achter de voorruit van zijn donkere 968.
              Hopen dat zijn sympa madam nog mee wil nu.

😀 😈 😀

proficiat Rufie , ik ziet ook met de zelfde lach als gij sinds 3weken , en geraak er niet van af , is gewoon geweldig !! :relaxman: :first: :drink:

Alain:

[IMG]http://i45.tinypic.com/2mfzn1k.png[/IMG]

Proficiat ! :driver:

Proficiat met de aanwinst, ziet er netjes uit. :applaus: :applaus:

Dikke proficiat Rufie met de aankoop :first: Heel mooi exemplaar in alle geval .

Anoniem

:driver: :relaxman:
                          Vind ik leuk!

Proficiat met je 996, veel rijplezier gewenst :driver:

Proficiat Rufie en “let it roll”

Ook hier een hele dikke proficiat gewenst met jullie nieuwe speelgoed .
                                Geniet er met volle teugen van .

Dank jullie wel voor de leuke reacties.
                                  De vreugde kan hier niet op.
                                  Onze 968 houden we rustig bij. Familie thuis beslist dat die nog niet weg mag.

Persoonlijk vind ik die ledlichten leuk, fris. Heb ook de originele lichtblokken nog.
                                  Kunnen nog altijd vervangen worden, maar denk het niet.

15 reacties aan het bekijken - 16 tot 30 (van in totaal 42)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.