Rufie’s Halloween Tour & Party 29-30 oktober

Home Forum Porsche Uitstappen Rufie’s Halloween Tour & Party 29-30 oktober

• Maker
    Discussie
  • Hello,

De zomer heeft zich nauwelijks laten zien. Het idee dat het binnenkort winter wordt, zien we helemaal niet zitten. Het is nog veel te vroeg om de auto al te stallen voor de winter.

Vandaar nodigen we u uit om te genieten van een tour door het glooiende, goudkleurige landschap van de Ardennen eind oktober.

De ingrediënten zijn veelbelovend om er samen een onvergetelijk Halloween-weekend van te maken : dichtbij huis, uitdagende wegen door een prachtig natuurlandschap.
    We maken haltes op verrassende plaatsen.
    Overnachten doen we in een gemoedelijk familiehotel met alle nodige comfort, wellness, lekkere gastronomie in Spa.

Last but not least : een Halloween-party met DJ Rufie. Be there !

Wens je erbij te zijn ? Stuur dan vlug een mailtje naar rufieshalloweentour@gmail.com

Groeten,
    Rufie.

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 24)
  • Anoniem

Och dat is spijtig .

Had al van enkele mensen vernomen die mee gingen en wij ook .

Niet getreurd iedereen is welkom in Het real life cafe te Oostende op 23 Oktober .

Beste,

We danken jullie voor de talrijke positieve reacties. Jammer genoeg zijn veel geïnteresseerden niet meer vrij dit weekend.
        Daarom hebben we beslist om dit event te verschuiven naar een latere nog niet bepaalde datum.

Ondertussen kijken we uit naar de Tour des Bulles die over een tweetal weken doorgaat.

Daarnaast werken we aan het programma van 2012. We beloven jullie een paar aantrekkelijke trips.
        Meer details volgen over enkele weken, zodat jullie tijdig een paar data kunnen vastleggen.

Met vriendelijke groeten,

Katja en Rufie.

heb alleen zondag vrij , de rondrit zie ik wel zitten als’t gaat ? 😛

ik kan er spijtig genoeg door omstandigheden niet bij zijn,had er graag bij geweest 😥

Geen probleem, we zien elkaar toch binnenkort 😉

Greets,
              Rufie.

@mushroom: ja ik ken dat. geen erg hoor.

@Rufie
                : zou dolgraag meegaan, maar kan plannen voor dat weekend niet verplaatsen dus moet dehalloweenrit laten passeren 🙁 mss volgend jaar.

@snoer : way to go !! 😆

@joebar_S2
                  : 😳
                  Ik weet welke afrit je bedoelt, maar ja, ik heb er niet op gelet wie er achter ‘t stuur zat. 🙂
                  Dat moment was ik eigenlijk gans de wereld en omliggende planeten aan’t vervloeken. Had net de hele namiddag zitten poetsen aan de P en was vertrokken bij een stralend zonnetje om dan 5 minuten later al in de regen te zitten en 10 minuten later in een heuse plensbui 😉
                  Ge kent dat hé? 😉

@Mushroom, ik ben u zondag middag tegen gekomen op de E17 stond naast je aan de afrit.
                    Jij stond voor linksaf en ik rechtsaf, ik maar zwaaien, maar je keek niet, jij moet ook geen mensen kennen die op weg zijn met de DD 🙂

Ik kon niet claxoneren, want vrouwlief en dochter lagen te slapen… Vandaar dat ik ook zo traag reed 🙂

Hoop dat je je goed gehad hebt die zondag middag. 🙂

@ Mushroom Ik stuur ze vandaag nog een mail met uitnodiging 😯

Ja Snoer, en brengt daar nog wat mannen mee van de P-club !
                        ‘t Zal fun zijn 🙂

Zou leuk zijn Snoer !

Wij zien dat ook wel zitten maar ik laat je deze week het definitief antwoord weten !Moeten onze agenda er nog eens bijhalen .Ik ben wel die zaterdag uitgenodigd voor een verjaardag weet ik maar dat kunnen we afzeggen .We houden je op de hoogte ! 😛

Een week of 2 herzetten behoort niet tot de opties neem ik aan?

Ik zou graag tegen vrijdag een beeld hebben wie wenst mee te gaan.

Hoop hier nog een paar forumleden warm te kunnen maken, want ik garandeer je dat dit echt een leuke rit wordt.
                                  Mooie locaties, veel Porsche-rijden, prachtige natuur en goeie gastronomie.

Groetjes,
                                  Rufie.

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 24)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.