Rufie’s Halloween Tour & Party 29-30 oktober

Home Forum Porsche Uitstappen Rufie’s Halloween Tour & Party 29-30 oktober

• Maker
    Discussie
  • Hello,

De zomer heeft zich nauwelijks laten zien. Het idee dat het binnenkort winter wordt, zien we helemaal niet zitten. Het is nog veel te vroeg om de auto al te stallen voor de winter.

Vandaar nodigen we u uit om te genieten van een tour door het glooiende, goudkleurige landschap van de Ardennen eind oktober.

De ingrediënten zijn veelbelovend om er samen een onvergetelijk Halloween-weekend van te maken : dichtbij huis, uitdagende wegen door een prachtig natuurlandschap.
    We maken haltes op verrassende plaatsen.
    Overnachten doen we in een gemoedelijk familiehotel met alle nodige comfort, wellness, lekkere gastronomie in Spa.

Last but not least : een Halloween-party met DJ Rufie. Be there !

Wens je erbij te zijn ? Stuur dan vlug een mailtje naar rufieshalloweentour@gmail.com

Groeten,
    Rufie.

9 reacties aan het bekijken - 16 tot 24 (van in totaal 24)
    • Ik ga zien of we iets kunnen forceren .
      Ik laat tijdig iets weten .

Ziet er heel goed uit, man ! Makkelijk dichtbij.
        Helaas vertrekken wij dan ook juist voor een weekje naar de zon.
        Next time.

We zijn al met een 10tal personen.

Idee is zo stomweg ontstaan door toevallig in die streek rond te rijden.
          Het hoeft niet altijd ver te zijn om mooi te zijn.

Wie nog ?

Greets,
          Rufie.

+1 😉

Anoniem

Er is hier nog iemand die mee wil 😀 😀

Had je mail al gelezen Alain, maar helaas, de datum is al geblokkeerd door een ander weekend evenement. Was graag gekomen. Hopelijk volgend jaar weer?!

Ik zie dat precies wel zitten 😉

t’Is verdorie het eerste weekend van het Allerheiligen verlof en dan ga ik, traditiegetrouw, een week kitesurfen in Marokko…

Spijtig, ik had er zeer graag bij geweest…. 🙁 🙁

Anoniem

Tedju Alain, kan je dat geen weekje verplaatsen ik zit in New york dat weekend.
                      Next year !

9 reacties aan het bekijken - 16 tot 24 (van in totaal 24)
                    • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.