ruit 911 vervangen

Home Forum Porsche Marktplaats Porsche Te Koop ruit 911 vervangen

• Maker
    Discussie

• van eycken
    Deelnemer

is er iemand die ervaring heeft in het vervangen van een vooruit 911
      :sarcastisch

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 22)
      • Ok alvast bedankt ,ik zal deze ook maar eens bestellen en er tussen plaatsen .
        Waarom kunnen ze dat niet meteen doen in de garage bij plaatsing van de nieuwe ruit ruzie :puke:

[quote=”snoer 964″ post=98830]Bij mijn 993 is de ruit ook gebroken bij demontage ,Nu kraakt de ruit ook in het begin als ik rij ,maar na enkele kilometers houd dit vervelende geluid op .Weet er iemand een remedie om dit lawaai te doen ophouden ?[/quote]

lees topic: Topic scheur in ruit

Er is wel een verschil tussen de ruit van een 993 en van een pre ’89 Carrera.

De ene zit gelijmd, de andere in een rubber. (ok ok , sommige zitten én in een rubber én gelijmd maar das de bedoeling niet)

Bij mijn 993 is de ruit ook gebroken bij demontage ,Nu kraakt de ruit ook in het begin als ik rij ,maar na enkele kilometers houd dit vervelende geluid op .Weet er iemand een remedie om dit lawaai te doen ophouden ?

Inderdaad originele rubbers gebruiken .
                Soms kan het toch gebeuren dat de ruit breekt .

http://www.rosepassion.com

Of gewoon bij Porsche Centre Antwerpen.

Gebruik GEEN -repeat- GEEN imitatierubbers !

You will enter a world of pain en extra kosten :mrgreen:

ALs die in borgerhout staat kunnen ze hem direct ontmantelen,het spaart me dan tijd en geld:-) 😉

Waar kan ik aan rubbers vinden
                    Iemand een adres je

Toen mijn 993 volledig herspoten werd, is de voorruit er ook uitgehaald door iemand die dat reeds meer had gedaan … –> Voorruit helemaal gebarsten 👿
                      Blijkt dus niet evident te zijn, zelfs voor een professional.

Correctie, zet je 911 een avondje in Borgerhout, en dan kan je niet enkel de voorruit, maar gelijk heel de wagen vervangen wegens “verdwenen”… 😀

PB

En ben je alvast een stap verder voorruit bij het verwijderen van je vooruit. :happy:

ik was daarnet te snel met te enteren. 😎

PB

Zet je 911 anders een avondje in Borgerhout, met achter je vooruit een briefje van 20€.
                            Veel kans dat je de rubber dan nog kan hergebruiken. :mrgreen:

Van waar ben jij ?

Misschien is het best dat iemand van het forum ofzo even komt helpen wanneer je eraan gaat beginnen ?

Zo als ik het goed begrijp moet ik het rubber door snijden?

Voor mij is dit de eerste keer dat ik zoiets doe.
                                Kan er iemand mij stap voor stap het proces doorgeven.
                                Waar door snijden,
                                hoe de ruit verwijderen,welk materiaal,wat moet ik bestellen enz

Met dank

[quote=”straffen” post=98668]is er iemand die ervaring heeft in het vervangen van een vooruit 911
                                  :sarcastisch[/quote]

.. met of zonder lijm ❓ 💡

Hallo Luc, lees eventjes deze topic: Topic scheur in ruit

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 22)
                                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.