ruit probleem

Home Forum Porscheforum Technisch Watergekoelde Porsches 996 ruit probleem

• Maker
    Discussie

• chris 911
    Deelnemer

de laatste cm van de ruit gaat niet omhoog of omlaag van de passagiersdeur en blijft ongeveer een cm open staan. Voor de rest werkt het raam perfect .
      ook blijft de deurverlichting branden maar ik denk dat dit mee te maken heeft met het ruitprobleem .
      iemand ideetje of al voorgehad ?

4 reacties aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
      • ik heb vandaag het deurpaneel verwijdert en alles gecontroleerd .
        ik heb niet echt iets gevonden maar het werkt nu wel terug ,
        misschien ergens een slecht contact

dit zijn de symptomen alsof je deur slechts het eerste slot vangt (niet helemaal dicht is).
          dus er is een micro switch stuk, of de bedrading los (fig. 5.2 bij de letters A en B), in je deurgreep waardoor die nu geen signaal geeft dat het je deur helemaal dicht is.
          normaal kan je nu de auto ook niet afsluiten?

dit zijn de symptomen alsof je deur slechts het eerste slot vangt (niet helemaal dicht is).
            dus er is een micro switch stuk, of de bedrading los (fig. 5.2 bij de letters A en B), in je deurgreep waardoor die nu geen signaal geeft dat het je deur helemaal dicht is.

microSwitch_doorHandle.jpg

4 reacties aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
            • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.