Ruitenblower rechtsvoor blaast niet

Home Forum Porscheforum Technisch Luchtgekoelde Porsches 964 Ruitenblower rechtsvoor blaast niet

• Maker
    Discussie

• Mart WTL
    Deelnemer

Nu de winterstop is ingetreden heb ik enkele aandachtspuntjes waar ik mee aan de gang wil. Als het even kan, tracht ik het zelf op te lossen. Als het net even te lastig wordt (specifieke ervarings truken of gereedschappen), dan laat ik m’n technische jongens ernaar kijken en het oplossen.

Probleempje: Linksvoor bestuurder blaast de blower wel, rechtsvoor bij bijrijder blaast hij niet. 2 jaar terug is er reeds een nieuwe airco-unit in gegaan, dus daar zal het waarschijnlijk niet aan liggen. Mogelijk blijft er ergens een ‘klep’ hangen waardoor de blowbuis blijft afgesloten?

Is er iemand bekend met wat het probleem kan zijn, en hoe ik dat eventueel zelf op kan lossen, zonder dat de halve auto gedemonteerd hoeft te worden …?

Bij voorbaat dank, alle hulp is welkom!

7 reacties aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
      • Tsja, wie de bal kaatst … :ass: :mrgreen:

[quote=”RODONDO” post=148528]Wie voor een oudje kiest moet niet komen klagen over de blowjob hé ![/quote][url=http://www.forumsmilies.nl]

Wie voor een oudje kiest moet niet komen klagen over de blowjob hé !

Dank mannen, de topic gaat even in de koelkast. Ik ben er zojuist aan begonnen. Eerst nog even in de auto alle standen gecheckt … en alles werkt gewoon, boven , onder, midden, links en rechts … :wtf:

Nou ja, mooi toch, misschien zoek ik wat te goed naar problemen op het moment, …, gewoon zin om met de bolide bezig te zijn wellicht … 😳

Gelukkig hoef ik in ieder geval niet m’n pdk te laten nameten … :respekt:

Op naar de volgende topic, want ik heb er nog een paar!

In onderstaande link staan foto’s van de desbetreffende servo’s en wat uitleg. Kan van pas komen.

http://www.porschehvac.bergvill.com/

Wel effe doorklikken naar “See my HVAC operation page for all details” :mrgreen:

Dank, een mooi begin! :music:

Wim

In de kofferruimte zit een zwart schot, als je dit verwijderd zie je de buizen en kleppen van de regeling.
                    Als je dan de schuiven op dashboard beweegt, kun je zien welke meegaan of niet.
                    Kan zijn dat er een stangetje los is.

Beste is om dit even met 2 personen te doen, een kijken en een de schuiven bewegen.

7 reacties aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.